چیدمان مبلمان در خانه کوچک

عنوان: تکنیک های دکوراسیون سال نو

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

خانه تکانی از جمله مهمترین کارهایی است که برای عید نوروز و سال نو انجام میشود و تغییر دکوراسیون نوروزی و بسیار جذاب منزل تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد. اگر خانه‌تان قدیمی است یا اتاق‌ها بی‌روح و دلگیرند، وقت تغییر دکوراسیون رسیده است. تغییر دکوراسیون فکر خیلی‌ها را مشغول می‌کند. ممکن است ندانید از کجا باید شروع کنید؟ یا نگران نداشتن بودجه کافی برای چیزهایی که می‌خواهید باشید. کلید تغییر دکوراسیون دنبال کردن یک طرح خوب است. اگر ایده‌ی خوبی در نظر دارید، شروع کرده، اتاق رویایی و دلخواه خود را به زیبایی درست کنید. هنگام تغییر دکوراسیون، ابتدا باید در مورد سبک کار تصمیم‌گیری کنید. آیا می‌خواهید دکوراسیون همان چیزی که دوست دارید، باشد یا جدید و متفاوت؟ مایلید دکور از چوب طبیعی باشد؟ یا مدرن؟ و یا آنتیک؟ با تصمیم در مورد سبک کار به دنبال اجزایی باشید که دکوراسیون را تکمیل و ظاهری هماهنگ ایجاد کنند.

بعد از تصمیم در مورد سبک کار به دنبال ایده گرفتن باشید. ایده می‌تواند یک موضوع خاص باشد.
اگر در ویلا تغییر دکور می‌دهید، به دنبال چیزهای خاص باشید. حتی در انتخاب وسایلی مانند روتختی، فرش و تابلو دقت کنید تا مجموعه‌ای از چیزهای مورد علاقه داشته باشید.
راه دیگر برای گرفتن ایده، ورق زدن مجلات دکوراسیون و پیدا کردن طرح مورد علاقه است. انتخاب طرح خاص، شما را در انتخاب دکور، رنگ، مبلمان، کارهای هنری و وسایل کمک کرده، در مسیری مشخص قرار می‌دهد.


استفاده مجدد از وسایل

گرچه راحت‌شدن از دست وسایل قدیمی و شروع با یک اتاق کاملا خالی راحت‌تر است اما بعضی مواقع بودجه فرد اجازه این کار را نمی‌دهد. به مبلمان و وسایل قدیمی نگاهی بیندازید. ببینید از کدام‌یک می‌توانید در اتاق جدید استفاده کنید. شاید بعضی از صندلی‌ها قابل رنگ کردن باشند یا با تعویض قاب یک تابلوی هنری بتوان بار دیگر از آن استفاده کرد. می‌توانید پرده‌های کتان را رنگ کنید و یا کاناپه سالم را با رومبلی جدید کاملا تغییر دهید. بعضی وقت‌ها تغییر چیدمان مبل‌ها یا استفاده از اشیاء قدیمی به شکلی جدید تغییری رومانتیک و محسوس ایجاد می‌کند. برای مثال می‌توانید از صندوق قدیمی اتاق‌خواب به عنوان میز قهوه‌خوری استفاده کنید. یا کاربرد میزهای بلند، باریک و قدیمی را تغییر دهید.

شیشه های مربا را به گلدان گل های بهاری تبدیل کنید!

یکی دیگر از راهکارهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون این است که شیشه های مربای کوچک را با نوارچسب های رنگی و طرح دار تزیین کنید و کلکسیونی از گلدان های گل های بهاری ایجاد نمایید. سه، پنج یا تعداد بیشتری از آن ها را روی میز غذاخوری بچینید و غذای خود را با لذت و آرامش نوش جان کنید.

یک دیوار را با نقشه های قدیمی بپوشانید!

با دکوپاژ نقشه ها بر روی یک دیوار تمیز، کاغذ دیواری خودتان را خلق کنید. برای این کار می توانید از نقشه هایی که خودتان در خانه دارید استفاده کنید یا نقشه های مکان هایی که به آن ها سفر کرده اید را باهم ترکیب کنید.

دراین مقاله  اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در اراک , دکوراسیون در تهران , دکوراسیون در شیراز , دکوراسیون در اهواز , دکوراسیون در مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.