مزایای مهاجرت به قبرس و هزینه زندگی در آن

عنوان: مدارک لازم و گرفتن پذیرش تحصیلی در قبرس

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

مدارک لازم برای هر متقاضی:

   کپی رنگی از گذرنامه با حداقل ۲ سال اعتبار

   ۴ قطعه عکس رنگی

   فرم پرشده مشخصات متقاضی

   گواهی عدم سوء پیشینه ، با ترجمه رسمی و با مهر سفارت قبرس

   قبض پرداختی برق یا آب جهت اثبات محل سکونت ، با ترجمه رسمی و با مهر سفارت قبرس

   گزارش مالی بانکی مبنی بر گردش حساب و موجودی حساب به زبان انگلیسی (ترجمه رسمی) با مهر سفارت قبرس

   ترجمه رسمی کارت ملی یا شناسنامه مهر شده توسط سفارت قبرس

   آخرین مدرک تحصیلی در صورت وجود ، ترجمه رسمی و مهر سفارت قبرس

   مدارک مربوط به سوابق کاری در صورت وجود ، ترجمه رسمی و مهر سفارت قبرس

برای ترجمه رسمی ، باید اصل مدارک را تحویل دارالترجمه رسمی دهید و درخواست ترجمه و مهر شدن ترجمه توسط وزارت امور خارجه را نمایید.

کلیه مدارک باید جهت تایید به سفارت قبرس در تهران تحویل داده شود. بدیهی است مدارکی که مهر و تمبر سفارت قبرس در تهران را نداشته باشند در قبرس به رسمیت شناخته نمی شوند و نمی توان کارهای مربوط به ثبت شرکت و اخذ اقامت را با آن انجام داد. سفارت قبرس در ازای دریافت مبلغی مدارک متقاضی را تایید می کند.

گواهی عدم سوء پیشینه باید از طریق پلیس +۱۰ در ایران گرفته شود و سپس برای ترجمه رسمی تحویل دارالترجمه گردد.

کلیه شعب بانک های خصوصی معمولا گواهی گردش حساب و موجودی به زبان انگلیسی را به متقاضی ارائه می کنند. برای بانکهای قدیمی تر معمولا باید به ادارات خاص بانکها مراجعه نمایید. اگر با شعبه بانک خود تماس بگیرید و بگویید که گواهی گردش حساب و موجودی را به زبان انگلیسی و برای سفارت می خواهید ، آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

ترجمه رسمی آخرین مدرک تحصیلی و سوابق کاری اگرچه جزو مدارک اجباری نیست ولی باعث محکم تر شدن پرونده می گردد. ممکن است برای افرادی که این مدارک را نداشته باشند فقط اقامت ۱ ساله داده شود که باید دوباره برای تمدید آن اقدام کرد.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

ریزش مو در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد

عنوان: ریزش مو در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

ریزش مو سن وجنس نمیشناسد ،ریختن مو امری طبیعی است ، وهر موئی درموعد مقرر باید بریزد وموی مجدد جایگزین شود مشکل زمانی ایجاد می شود که موی جدید جایگزین موی ریخته شده نمی گردد . دراینجا چند راهکار مفید جهت حفظ موی سر به شما ارائه می گردد .

تغذیه متعادل و مصرف آب فراوان.

کمبود آهن ،سبب ریزش مو می شود .مواد غذایی که آهن زیاد دارند مثل سبزیجات سبز ویا زرد ومیوه ها و خرما توصیه می شود.

تغذیه غنی اززینک (روی )،سلنیوم ،بیوتین واسید های چرب ضروری ،برای رشد مو لازم است.

بافتن محکم موها ودم اسبی بستن آنها خود داری کنید که یکی از علل مهم ریزش نزد خانمهای جوان است ومعمولا اگر به درازا بکشد ،غیر قابل برگشت است.

از تماس حرارت مستقیم با سشوار واتوی مو خوداری کنید.

حفاظت از آفتاب برای مو مهم است چون آفتاب سبب رنگ پریدگی وسفیدی مو و آسیب به مومی شود.

کلر موجود در استخربرای موها مضر است بنابراین پوشیدن کلا ،مخصوص شنا ودوش گرفتن بعد از استخر توصیه می شود.

زیر باران موها را حفاظت کنید .جون آب باران مملو از مواد شیمیایی وآلودگی است.که می تواندبه موها آسیب برساند.

ماساژملایم پوست سرمی تواند خونرسانی را به پیاز مو بهتر کند هفته ای ۲بار با روغن گرم شده بمدت ۱۰ دقیقه روی پوست سر ماساژدهید.

 

از شانه زدن زیاد مخصوصا در افرادی که موی چرب دارند خود داری کنید در افراد با موی خشک نیز موخوره را شدت می دهد.

از خود درمانی ومصرف ویتامینهای نظیر آ به مقدار زیاد که می تواند به موها آسیب برساند خود داری کنید.

گرفتن رژیمهای سخت غذایی برای کاهش وزن،آسیب جدی به پیاز مو می رساند ،سعی کنید بیش از یک کیلودر ماه وزن کم نکنید.

اگر مشکل تیروئید دارید ،درمان آن برای داشتن موی سالم ضروری است.

از یک شامپو ملایم وبا کیفیت خوب واستاندارد ویک نرم کننده خوب جهت شستن موها وحالت دادن به استفاده کنید.

پرهیزاز مواد شیمیایی که در رنگ موها ودکلره ها وجود دارند در جلوگیری از ریزش مو موثر است.

سیگار نکشید : سیگار کشیدن خون رسانی به پیاز مو را کاهش می دهد .بنابراین سبب ریزش مومی شود

آنتی اکسیدانهای مثل ویتامین C,Eوبتاکاروتن ها برای رشد مو مناسب است.

مدیتیشن ویوگا در کاهش استرس که عامل جدی ریزش مو است کمک کننده اند.

اگر در خانواده طاسی ارثی دارید ودر بررسی فقر آهن ،کم خونی وتیرئید مشکلی ندارید می توانید ماینوکسیدیل را شروع کنید.خانمها ۲%وآقایان ۵%که بصورت ۱سی سی صبح و۱سی سی شب جلوی سر مالیده می شود.

ریزش مو بعد از استرس شدید ،زایمان ،تب شدید ،عمل جراحی پراسترس ،سفر طولانی و… طبیعی است و۲ ماه پس از واقعه شروع می شود و۴ تا ۶ ماه طول می کشد وخوبخود ریزش متوقف می شود.

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

استفاده از شیشه های دکوراتیو در دکوراسیون منزل

عنوان: دکوراسیون بسیار جذاب اتاق غذاخوری

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

ست کردن مبلمان و فرش در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی در زیباتر جلوه دادن فضای داخلی منزل دارد و ست کردن بسیار زیبای مبلمان و فرش شامل برخی قوانین است. قوانین، قوانین و باز هم قوانین؛ تمام لذت کارهایی که باید شاد، الهام‌بخش و حتی بدون ‌برنامه باشند را از ما می‌گیرند. پس از کجا باید بدانیم که از کدام قانون پیروی کنیم و از کدام پیروی نکنیم؟ در این مطلب ما می‌خواهیم دستورالعمل‌هایی را در مورد ست کردن رنگ ها پرده و فرش و مبلمان در دکوراسیون داخلی با شما در میان بگذاریم و به شما بگوییم بهتر است به کدام‌ یک عمل کنید یا اصلا از قانون‌های من درآوردی خودتان پیروی کنید.
اگر برای دکوراسیون منزل مبلمانی با رنگ‌های روشن را در نظر گرفته‌اید، بهتر است برای روح بخشیدن به دکوراسیون داخلی اتاق‌تان از رنگ‌های شاد برای پرده یا فرش استفاده کنید. اما دقت داشته باشید فقط یکی از این دو عنصر را با رنگ‌های متضاد و خیلی چشمگیر انتخاب کنید.


اگر می‌خواهید فضای صمیمانه‌تری را تجربه کنید از پرده‌های طرح دار در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید. می‌توانید پرده‌های‌تان را از پارچه‌های طرحدار و مختلف انتخاب کنید ولی رنگ‌ها اگر از خود مبلمان‌ الهام گرفته شوند، بهتر است. با این کار رنگ ها راحت تر ست می شوند.

برای این که فضای اتاق تان را از کسالت و بی روح بودن خارج کنید، بهترین گزینه استفاده از فرش های پر نقش ایرانی با رنگ های بسیار شاد است. فضاهایی را که اغلب دکوراسیون کرم و قهوه ای دارند را با فرش های ایرانی زیباتر می کنند و برای این که فضا جذاب تر باشد می توانید از کوسن هایی زیبا با نقش مایه های همان فرش ها استفاده کنید. فرش ایرانی پر نقش و نگار و پر از رنگ است سعی کنید در کنار آن از پارچه های ساده تر استفاده کنید تا فضا سنگین و شلوغ نشود. عکس بالا که به طرز هوشمندانه ای از فرش ایرانی در فضای مدرن استفاده کرده است، اتاق نشیمن ساختمان عارف طراحی استودیو معماری بوژگان است.

بعد از پرده‌ها، فرش‌ها خیلی بر دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیرگذارند. هرقدر انتخاب رنگ خوبی برای پرده‌ها و مبلمان داشته باشید، این زیبایی فقط با انتخاب یک فرش مناسب تکمیل خواهد شد. برای فرش‌ها می‌توانید از رنگ‌های پارچه و کوسن‌های مبل‌تان الهام بگیرید. از فرش‌های روشن نترسید؛ درست است که در نظر اول تمیز کردن‌شان کاری دشوار به نظر می‌رسد اما نمی‌توان از جلوه و زیبایی که به فضای داخلی و دکوراسیون منزل‌تان می‌بخشند به سادگی گذشت؛ در ضمن وقتی فرش‌های‌تان روشن باشند به‌راحتی با دیگر رنگ‌ها ست و هماهنگ می‌شوند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

 

پنج حرکت زبان بدن که باعث می‌شود دیگران به شما اعتماد کنند!!!

عنوان: پنج حرکت زبان بدن که باعث می‌شود دیگران به شما اعتماد کنند!!!

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد

در این مطلب مهم برای شما گاهی با وجود همه مراقبت های لازم مانند استفاده از نخ دندان، مسواک زدن و استفاده از دهانشویه، جویدن آدامس بعد از مصرف مواد غذایی خاص، قطع داروهایی مانند داروهای ضد افسردگی و آنتی هیستامین، رفع خشکی دهان و …. هنوز هم دهان بوی بدی دارد. بنابراین دلیل هرچه هست، به بهداشت دهان و دندان مربوط نمی شود و مشکل از جای دیگری است.تنفس بدبوی مزمن یا بوی دهان، سیگنالی است که نشان می دهد یک قسمت از بدن دچار اشکال شده است.اما از آنجا که هر کدام از بوها متفاوت هستند، مشکلات نیز متفاوت اند.

اگر نفس تان بوی نفتالین می دهد
شما احتمالا دچار آلرژی، ترشحات بینی و عفونت سینوسی شده اید. وقتی شما دچار مشکلات سینوسی می شوید، باکتری های دهان می توانند پروتئین های موجود در موکوس دهان را به ترکیبی به نام اسکاتول تبدیل کنند که بویی مشابه نفتالین دارد.
راه درمان:
-مصرف داروهای ضدآلرژی
-شستشوی سینوس ها با سرم مخصوص
-در صورت وجود عفونت باکتریایی مصرف آنتی بیوتیک (با تجویز پزشک)




 

اگر نفس تان بوی میوه می دهد
شما ممکن است به دیابت مبتلا باشید. قند موجود در خون به طور معمول برای تولید انرژی به سلول ها فرستاده می شود. اگر این اتفاق در بدن نیفتد، قندخون افزایش می یابد و سلول برای تولید انرژی از چربی کمک می گیرد که محصول نهایی این فرایند کتون ها هستند و بوی میوه را ایجاد می کنند.

 

اگر نفس تان بوی شیر ترشیده می دهد
شما احتمالا دچار مشکل عدم تحمل لاکتوز هستید. این بدان معناست که بدن تان نمی تواند به درستی پروتئین های موجود در مواد لبنی مصرفی را بشکند. به علاوه اگر شما عدم تحمل لاکتوز داشته باشید، علائمی مانند:


-اسهال
-دل درد
-ایجاد گاز در شکم


 

اگر نفس تان بوی پوشک کثیف بچه می دهد
احتمالا شما سنگ لوزه دارید. باکتری ها و باقی مواد موجود در دهان در لوزه ها ته نشین شده و در شکاف های آن ایجاد سنگ می کنند. افراد در بعضی موارد آنها را به صورت جسم خارجی در حلق خود احساس می کنند. خارج کردن آنها ممکن است سخت باشد، اما در اکثر موارد تهدیدی به حساب نمی آیند. می توان با یک فورسپس و یا سوآب این سنگ ها را خارج کرد.


اگر نفس تان بوی پوسیدگی چیزی می دهد
شما ممکن است به یک بیماری ریوی مبتلا باشید. یکی از نشانه های مشکل ریوی اعم از عفونت (مانند ذات الریه) و سرطان ریه همین بوی پوسیدگی دهان است. آزمایش هایی نیز برای بررسی تنفس افراد طراحی شده اند. اگر شما به وجود هر گونه مشکل ریوی مشکوک هستید، به پزشک مراجعه کنید. او می تواند با بررسی آزمایش خون، رادیوگرافی قفسه ی سینه و سایر آزمایشات به مشکل شما پی ببرد.

در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است

انتخاب لباس نامزدی و جشن عقد

عنوان: انگشتر نامزدی بسیار زیبا و منحصربفرد

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

خرید انگشتر نامزدی از مرسوم ترین خرید ها است که از طرف داماد به عروس هدیه می شود و به همین دلیل انتخاب انگشتر نامزدی بسیار زیبا و منحصربفرد اهمیت زیادی دارد. در ایران مرسوم است پس از اینکه مراحل آشنایی دختر و پسر به اتمام رسید و هر دو با یکدیگر به تفاهم رسیدند ،از طرف خانواده داماد انگشتری به عنوان نشان یا نامزدی به دختر اعطا می گردد که بعضی از خانواده ها این انگشتر را با سلیقه خود برای عروس خانم می خرند و بعضی ها هم اجازه انتخاب آن را به عروس خانم می دهند.

اگر حق انتخاب آن را داشتید بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع حلقه ازدواجی  را می پسندید.
اگر جز آن دسته از افرادی هستید که  حلقه  ست و ساده را برای عروسی تان می پسندید ، پیشنهاد می کنیم انگشتر نامزدیتان را کمی پرنگین تر انتخاب کنید.

اما اگر جز افرادی هستید که حلقه های پرنگین را برای عروسیتان می پسندید بهتر است که انگشتر نامزدی خود را کاملا ساده و طوری انتخاب کنید که بتوانید در آینده از آن به جای حلقه ازدواج خود استفاده کنید چون حلقه های پرنگین را نمی توان همیشه بدست داشت و پس از مدتی نگین های آن کدر و رنگ آن عوض می شود و جلوه ی اولیه آن از بین می رود. برای خرید حلقه های ست می توانید از ست هایی که حلقه عروس از طلا و حلقه داماد از پلاتین باشد هم استفاده نمائید.

مزد ساخت
مبنای مزد ساخت طلا و جواهر براساس طرح آن تعیین می شود. طلاهایی که با ماشین و در تیراژ بالا ساخته می شوند مزد ساخت پایین تر و آن هایی که کار دست و محدود تر است، مزد ساخت بالاتری دارند اما به این معنی نیست که تمام طلاهای ساخت ماشین کم اجرت هستند بلکه پیچیدگی طرح و نوع سوار شدن سنگ ها روی بالا بردن هزینه اجرت تاثیر می گذارد. معمولا افرادی که به طلا تنها به عنوان خرید سرمایه نگاه نمی کنند و جنبه تک بودن و زیبایی آن برای شان حائز اهمیت است، برای داشتن یک طرح منحصر به فرد، حاضرند برای ساخت آن هر هزینه ای را بپردازند.

سایز مناسب
هرگز انگشتر تنگ دستتان نکنید، زیرا به مرور زمان روی فرم انگشتتان تاثیر بدی می گذارد. لازم است سایز کاملا مناسب خود را انتخاب کنید و اگر از نمونه ای خوشتان آمد که سایزش مناسب شما نبود، تسلیم میل و خواسته ی خود نشوید!
سعی کنید سایز مناسبتان را پیدا کنید و در غیر این صورت، آن را با مدل دیگری عوض کنید.

طلایی که طلایی نیست
درست است که نخستین تصویری که از طلا به ذهن مان می رسد زرد یا سفید است اما در واقع طلا با یک سری فرایندهای شیمیایی و ترکیب با سایر فلزها و عملیات آبکاری درهر رنگی (قرمز، مشکی، زرد، صورتی، سبز و… ) می تواند باشد. برای مثال طلای قرمز از ترکیب آلیاژ مس، طلای سفید از ترکیب پلادیوم یا نقره به دست می آید و از ایندیم برای آبی کردن طلا استفاده می شود. در واقع تنوع رنگی زیاد طلا غیر از طرح و مدل یکی از راهکارهای رونق بخشیدن به این صنعت شده است. بعضی از فروشندگان طلای سفید را هنگام فروش گران تر می فروشند اما ارزان تر از طلای زرد می خرند. هرچند طلای زرد موقع آب کردن مرغوب تر است اما این اختلاف بسیار ناچیز است و باید بدانید که چنین قانونی وجود ندارد.

پرطرفدارترین ها
صابون مد به تن صنعت طلا و جواهر هم خورده و همواره شاهد طراحی های جدید از طراحان این صنعت هستیم. بر خلاف سال های گذشته که طلای سفید خیلی مورد توجه بود، امسال طراحان صنعت طلا و جواهر به دلیل رونق بخشیدن به این صنعت و ایجاد تنوع بیشتر از رنگ زرد و رز گلد در طراحی های خود استفاده کرده اند و برای خانم هایی که پیرو مد روز هستند خرید این رنگ ها بیشتر از طلای سفید توصیه می شود. استفاده از طلا روی چرم و استفاده از سنگ های مصنوعی هم یکی از راه هایی است که علاوه بر ایجاد سبک، به علاقه مندان طلا این امکان را می دهد با بودجه ای که در اختیار دارند یک طلای به روز و مناسب برای خودشان یا برای هدیه دادن تهیه کنند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.