محصولات بهداشتی را به وسیله ی خودتان بسازید!

 مواد بهداشتی را به وسیله ی خودتان درست کنید!


همگی برای آرایش هر چه خوبترخود  حمام و میز ابزار آرایش خویشرا را از مدل های محصولات تجاری مملو کرده‌اند.

 آیا می‌دانید هرقدر برای زیبایی،

 لازم دارید در یخچال تان هست؟  روش حلی ارزان و ۱۰۰ درصد طبیعی که از بسیاری از اسراف‌ها جلوگیری می‌کند.

 

توصیه! ترکیباتی که ازاین طریق موجود در این متن درست می شود، باید فورا بعد از آماده سازی مصرف شوند؛

 زیرا هیچ خبری از مواد نگهدارنده نمی باشد! دقت کنید که بدن‌تان به هیچ یک از مواد مورد نیاز در هر ترکیب حساسیت نداشته باشد.

ماسک تخم مرغ، ترمیم کننده موی آسیب دیده
یک یا دو زرده تخم مرغ – بسته به کوتاهی یا بلندی مو – و یک قاشق سوپ خوری روغن زیتون را کاملا مخلوط کنید.
ماسک را همراه با ماساژ به موهای خود بمالید.
برای نفوذ ماسک به عمق ریشه و ساقه مو، به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه صبر کنید.
با شامپویی ملایم، مو‌ها را بشویید وکاملا آب کشی کنید.



بدن
برای داشتن پوستی نرم کافی است هفته‌ای یک بار نه بیشتر، پوستتان رابه طور بسیار سطحی لایه‌برداری کنید.
دستورالعمل زیر از علم پزشکی هندی الهام گرفته شده است: ماسک لایه‌بردار آرد نخودچی در ۵ دقیقه آماده می‌شود و باید آن را فورا  استفاده کرد.

ماسک لایه‌بردار  آرد نخودچی
۳ قاشق سوپ خوری سر پُر از آرد نخودچی را با یک قاشق پودر گلبرگ گل محمدی مخلوط کنید. برای پوست‌های برنزه شده، پودر گلبرگ گل محمدی را می‌توان با پودر زردچوبه – به خاطر اثر رنگ بخشی آن – جایگزین کرد.
مخلوط بالا را با یک قاشق سوپ خوری روغن آفتابگردان (یا کنجد) به خوبی مخلوط کرده و ورز دهید. سپس برای بدست آمدن خمیری یکدست مثل خمیر شیرینی، ۳ یا ۴ قاشق سوپ خوری گلاب  (یا آب) اضافه کنید و همچنان ورز دهید. ماسک شما آماده است .
به حمام بروید و قبل از رفتن داخل وان یا زیر دوش ماسک را بر روی پوست خشک بمالید. این ماسک را می‌توانید برای تمام قسمت‌های بدن شامل گردن و (اگر دوست دارید) صورت خود استفاده کنید.
بعد از ۵ دقیقه که مخلوط کاملا خشک شد، آن را از روی پوست با لیفی لایه بردار جدا کنید.
با آب ولرم پوست خود را بشویید و خشک کنید.




ماسک برای پوست خشک پا
داشتن پاهایی نرم همانند پای بچه، امکانپذیر است. کافیست هر تابستان مراقبت لازم از پای خود به عمل بیاورید تا از ترک‌های سطحی یا عمیق و خشکی پا جلوگیری کنید.
دو قاشق سوپ خوری نمک آشپزی بسیار ریز و نرم را با دو قاشق سوپ خوری روغن زیتون یا روغن ارگان به خوبی مخلوط کنید.
پاها را – خصوصا پاشنه پا – با ترکیب بدست آمده به خوبی ماساژ دهید. این ماسک پا، لایه برداری عالی است.
پاها را در ظرفی حاوی آب ولرم و کمی آب لیمو قرار دهید و اجازه دهید پوست آن نرم شود.
برای گرفتن نتیجه بهتر و نرمی ماندگارتر پوست، بعد از خشک کردن پا، آن را با چند قطره روغن زیتون ماساژ دهید.




ماسک محکم کننده ناخن‌های شکننده
استفاده مکرر از لاک و ماندن این لاک به مدت طولانی روی انگشتان، گاهی باعث شکننده و زرد رنگ شدن ناخن‌ها می‌شود. در این هنگام است که باید از ماسکی محکم کننده – برای زیبایی هر چه بیشتر ناخن‌ها – بهره برد.
کمی آب لیمو را با یک قاش سوپ خوری جوش شیرین مخلوط کنید و برای ۳۵ ثانیه در مایکروویو گرم کنید.
به مدت ۳ الی ۴ دقیقه ناخن‌ها را داخل این محلول قرار داده و اجازه دهید که خیس بخورد.
دستتان را بشویید و برای نرم شدن ناخن‌ها و پوست اطرافشان، آن‌ها را با چند قطره روغن زیتون به خوبی ماساژدهید.





مواد بهداشتی را به دست خویش بسازید!

 کالاهای بهداشتی را به وسیله ی خویش بسازید!


همگی برای زیبایی هر چه عالی ترخود  حمام و میز ابزار زیباسازی خویشرا را از انواع کالاهای تجاری پر کرده‌اند.

 آیا می‌دانید هر آنچه برای زیبایی،

 نیاز دارید در کمد تان هست؟  روش حلی ارزان و صددر100 ارگانیک که از خیلی از اسراف‌ها جلوگیری می‌کند.

 

توصیه! موادی که ازاین طریق موجود در این نوشته تهیه می‌شود، می بایست سریعا پس از آماده سازی مصرف شوند؛

 چون هیچ خبری از مواد نگهدارنده نیست! دقت کنید که پوست‌تان به هیچ کدام از ماده ها مورد نیاز در هر ترکیب حساسیت نداشته باشد.

ماسک‌های میوه برای صورت
به منظور به ارمغان آوردن طراوت و شادابی برای پوست صورت‌تان و رهایی از ماسک‌های تجاری، از فصل میوه‌های متنوع- بهره کامل را ببرید.

پوست‌های خشک و حساس
میوه‌های مناسب پوست شما: میان هندوانه، زردآلو، آووکادو و موز. حق انتخاب دارید.

پوست‌های معمولی و پوست‌های  ترکیبی (مختلط)
میوه‌های مناسب پوست شما: شما می‌توانید از انواع میوه استفاده کنید که میوه‌های قرمز و آناناس را هم در بر می‌گیرد.

پوست‌های چرب
میوه‌های مناسب پوست شما: خیار و گوجه فرنگی به شما کمک می‌کنند که پوستی متعادل‌تر داشته باشید.در صورت امکان ماسک‌های خود را از میوه‌های طبیعی که به روش ارگانیک پرورش یافته اند، تهیه کنید (به عنوان مثال: ۳ توت فرنگی بزرگ یا ۲ زردآلو). ابتدا میوه‌ها را به خوبی بشویید، پوست آن‌ها را کنده و سپس میوه‌ها را به قطعات کوچک برش دهید.


کافیست فقط آن‌ها را با یک مخلوط کن یا هر وسیله‌ای که در اختیار دارید، بصورت یکدست کاملا له کنید. اگر مخلوط، بیش از حد شل شد برای اینکه روی صورت بمانند. کمی آرد نخودچی یا حتی آرد گندم به آن اضافه کنید. وقتی خمیر خودش را گرفت و بافتی شبیه پنیر له شده پیدا کرد، ماسک برای استفاده فوری آماده است. آن را بر روی پوست صورت‌تان که کاملا تمیز و هیچگونه آرایشی ندارد، (به صورت ماسک) پهن کنید.
۱۰ دقیقه در حالی که روی چشمتان را برای جلوگیری از ورود مواد، با پنبه پوشانده‌اید، دراز بکشید.
و در آخر با آب تمیز صورت‌تان را بشویید و به آرامی خشک کنید.


ماسک ترمیم کننده پوست
میوه‌های قرمز داخل یخچالتان کمی پلاسیده شده‌اند و قصد دارید آن‌ها را دور بریزید. دست نگه دارید! به جای این کار ماسکی ترمیمی و شاداب کننده برای صورت‌تان بسازید، مطمئن باشید پوست‌تان از شما تشکر خواهد کرد.
میوه‌های قرمز خود را در مخلوط کن بریزید.
محصول له شده را با کمی ژله خوراکی مخلوط کنید، ژله خوراکی به خاطر داشتن آب فراوان، پوست‌تان را مرطوب می‌کند و در عین حال به ماسک قوام می‌دهد.
ماسک را به روی پوست صورت بمالید و ۳۰ دقیقه صبر کنید.
برای کامل شدن کارایی ماسک، بهتر است پس از آن ماست طبیعی را به روی پوست صورت خود بمالید و در پایان با آب پاکیزه بشوید.
بعد از شستن صورت، کمی گلاب را به خاطر خاصیت تسکین دهنده و قابض آن، به پوست‌تان بزنید.











نکته هایی جذاب برای تغییر طراحی دکوراسیون دیوار

توصیه هایی ویژه برای تغییر دکوراسیون ستون

زمانی که به جست و جوی راه حل های خلاق برای هنر ستون می باشد، خارج از چارچوب فکر کنید

و به جای آن از کمد های کهنه زیبا و تک بهره بجویید.

نشانه های نوستالژی، مثل این نشانۀ تختۀ چندلا از یک شرکت تولید کنندۀ قدیمی، شروع کننده مکالمۀ باحالی در هر اطاقی خواهد بود.

 رنگ پوسته شده و پلت رنگ، قرمز به رنگ ماشین آتش نشانی و میکس رنگ قهوه ای مایل به زرد، به این اطاق یک احساس قدیمی و شیک می دهد.

نشانه های قدیمی را در شرکت های محلی جست و جو کنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


از عکس های خانوادگی استفاده کنید
سراسر یک پلکان خالی را به نمایشگاهی از عکس های خانوادگی ارزشمند تبدیل کنید. عکس ها را به رنگ سیاه و سفید یا قهوه ای مایل به سرخ تیره چاپ کنید تا احساسی قدیمی تر به آنها بدهید. از سایزهای تصویر متنوع استفاده کنید و آنها را داخل فرم های زنگ زده یا آنتیک به نمایش بگذارید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


تماشای پرندگان
تصاویر چاپ شدۀ کلاسیک از پرندگان زیبندۀ هر اطاقی است. از صفحات یک کتاب قدیمی برای یک چشم انداز واقعی استفاده کنید. برای ایجاد یک نمایش کامل، تصاویری را انتخاب کنید که حداقل یک سایه رنگ مشترک داشته باشند. پشت تصاویر را با بریده های روزنامه یا حصیر بپوشانید و آنها را در چارچوبی با گوشۀ بریده قرار دهید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


جذبۀ معماری
پنجره های قدیمی را که در انبار افتاده اند به عنوان هنر دیواری دوباره استفاده کنید و به جای یک قطعۀ درخشان و جالب روی دیوار آویزان کنید. رنگ پوسته شده به حس قدیمی آینه ای که از یک انباری هلندی نجات یافته است، می افزاید .

 





گذران علم آموزی در سرزمینآلمان و پاسخ به پرسش های متداول در مورد اخذ ویزای تحصیلی کشورآلمان

 ادامه علم آموزی در سرزمینآلمان و جواب دهی به سوال های رایج در مورد اخذ ویزای تحصیلی سرزمینآلمان

 مهاجرت به آلمان  ادامه علم آموزی در سرزمینآلمان و پاسخ به سوال های رایج در باره ی گرفتن ویزای تحصیلی کشورآلمان و وضعیت ادامه علم آموزی در کشورآلمان : اول می بایست نسبت به قانون ها مهاجرتی که سرزمین آلمان برای دانشجویان وضع کرده آگاهی کامل داشته باشد و در این زمینه به روز باشید.مسئله بااهمیت دیگر این موضوع است که می بایست درمورد مراحل انجام کارتان برای گرفتن اقامت دانشجویی و یا رفت و آمد به کشورآلمان آشنایی کامل داشته باشد تا در برنامه زمانی تان مشکلی ایجاد نشود.

برای تحصیل در آلمان، بهتر است در کشور خود به‌موقع به جمع آوری اطّلاعات مورد نیاز بپردازید، مثلاًَ اطّلاعاتی درباره‌ی روادید دانشجویی.آغاز هر کاری همیشه دشوار است پس صبور باشید

.اصولاً راه تحصیل در مراکز آموزشی آلمان بر روی تمام خارجی‌ها گشوده‌است به شرط این‌که متقاضی شرایط لازم برای دریافت پذیرش تحصیلی را داشته باشد. بخش روابط بین‌الملل (Akademisches Auslandsamt) درهر دانشگاهی مسئول ارزیابی مدارک و شرایط متقاضی  برای صدور پذیرش تحصیلی است.

متقاضیانی که آخرین مدرک تحصیلی‌شان در آلمان به رسمیّت شناخته نمی‌شود، این امکان را دارند که با گذراندن دوره‌ی کالج سطح علمی خود را به سطح متقاضیان ورود به دانشگاه برسانند. متقاضی تحصیل در آلمان می‌تواند برای جمع‌آوری اطّلاعات مورد نیاز پیرامون تحصیل در آلمان، رشته‌های تحصیلی ومیزان معلومات لازم در زبان آلمانی  به موسّسه‌ی تبادلات دانشگاهی (آکادمیک) آلمان(DAAD) در کشور خود مراجعه نماید.  دانشجویان می‌بایست مدرک زبان معتبری ارائه‌ دهند که برای صدور پذیرش دانشجویی ضروری است. برای ارزیابی سطح زبان آلمانی و دریافت مدرک مورد نظر آزمون‌های گوناکونی برگزار می‌شوند که داوطلب می‌تواند در یکی از آنها شرکت کند. تنها دانشجویان رشته‌های بین‌المللی نیازی به ارائه‌ی مدرکی که دال برسطح معلومات زبان آلمانی باشد، ندارند. زبان مورد نیاز برای این دسته از دانشجویان زبان انگلیسی است.در ادامه نکات جدیدی از سایت سفارت آلمان در ایران در خصوص روادید دانشجویی آورده شده که بسیار حائز اهمیت است.

کم عرض ترین رایانه همراه جهان به بازارامد

باریکترین لپ تاپ جهان رونمایی شد

کارخانه اچ پی از یک باریکترین رایانه همراه جهان  تازه سری Spectre خود رونمایی کرده است. این لپ تاپ 13.3 اینچی، که اچ پی می گوید نازکترین لپ تاپ جهان می باشد فقط 10.4 میلی‌متر قطر دارد.

باید این نکته را مدنظر قرار دهید که باریک بودن این لپ‌تاپ به معنای ضعیف بودن آن از نظر سخت افزاری نیست. مدل جدید سری اسپکتر، دارای پردازنده‌های core i5 و core i7 شرکت اینتل، نمایشگر 13.3 اینچی و سیستم‌صوتی ساخت شرکت Bang & Olufsen است. سه درگاه USB Type C، هشت گیگابایت RAM از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باریک هستند. HP ادعا کرده با توجه به باتری‌هایی که درون این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند با یک بار شارژ می‌شود حدود 9.5 ساعت از آن استفاده کرد.

در ساخت این لپ‌تاپ به جای فلز از فیبر کربنی استفاده شده است و همین مساله هم سازندگان آن را قادر ساخته تا لپ‌تاپی با این ضخامت کم تولید کنند. این شکل تولید، وزن لپ‌تاپ جدید را هم به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش داده.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,لپ تاپ

 

قرار است نسخه‌هایی از این مدل جدید با تزیین الماس و طلای 18 عیار هم در ماه اردیبهشت رونمایی شود. این نسخه‌های لوکس در جشنواره فیلم کن به حراج گذاشته خواهند شد. در این نسخه بدنه روکشی از طلای 18 عیار دارد و لوگوی HP روی بدنه هم با الماس تزیین شده است.

در واقع محصول جدید شرکت HP به نوعی جوابی است به مک‌بوک اپل البته با صفحه نمایشی بزرگ‌تر، قدرتی بیشتر و جنبه‌های تجملاتی بیشتر.

اسپکتر 13.3 اینچی شرکت HP از 6 اردیبهشت در آمریکا با قیمت 1170 دلار آماده پیش سفارش خواهد بود.