فروش کاندوم :کاندوم | Condom| کاپوت|غلاف}، لباسی بادکنکی است

کاندوم | Condom| کاپوت|غلاف}، لباسی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با عضو همسرش و ورود مایع منی به رحم جنس ماده جلوگیری به عمل می آورد.

خرید کاندوم این ماده جهت جلوگیری از حاملگی و همچنین پیشگیری از انتقال ویروس‌های زیان آور استفاده می شود. سطح برخی غلاف‌ها برای بیشتر کردن ایمنی در جلوگیری از بارداری، از داروی منی‌کُش پر گردیده‌می باشد.

Condom یک وسیلهٔ بهداشتی به شمار می‌رود و گزیدن Condom مناسب و استاندارد با سلامتی جنسی کوتاه مدت و دراز مدت شرکای جنسی ارتباط مستقیم دارد. بنا بر توصیه‌های اف‌دی‌ای، در هنگام خرید باید به موارد زیر توجه کرد:

    غلاف از جنس لاتکس باشد.

    غلاف در بسته‌بندی مناسب باشد و به هیچ عنوان باز، درز دار، سوراخ، یا خراشدار نباشد. به تاریخ انقضاء دقت شود.

    کاندوم باید روی آلت جنسی فروش کاندوم  را کامل بپوشاند.

    در صورت استفاده از روان‌کننده‌ها (Lubricant)، تنها از نوع آبی (water-based lubricant) باشد.

    از استفاده از مواد زائد، بویژه کرم‌های مجزای ضمیمه شده، بشدت پرهیز نمایید. بسیاری از محلول‌های شیمیایی استفاده شده موجب آسیب‌های جنسی کوتاه مدت و دراز مدت می‌شوند.

نکات دیگری که می‌تواند در شناسایی برند Condom کمک کنند:

    داشتن استانداردهای بین‌المللی مانند اف‌دی‌ای FDA، می‌توانند کمک خوبی در انتخاب غلاف باشند. هرچند داشتن گواهی اف‌دی‌ای FDA برای فروش کاندوم ‌ها در ایران الزامی نیست،

اما داشتن گواهینامه اف‌دی‌ای نشاندهده تأیید و آزمایش برند با دقت ۹۹٫۶ درصد توسط  فروش کاندوم وزارت بهداشت آمریکا، و تأیید سالم بودن برند توسط اف‌دی‌ای است.

غلاف‌های مورد تأیید FDA (وزارت بهداشت آمریکا) در تنها سایت رسمی این نهاد، FDA (بخش تجهیزات پزشکی) لیست شده‌اند؛ بنابراین صرف اینکه سازنده کاپوت نشان FDA را بر روی محصولش درج کند نشان دهندهٔ تأیید توسط اف‌دی‌ای نیست.
تهیهٔ کاندوم

در بسیاری کشورها کاندوم علاوه بر این که از طریق داروخانه قابل تهیه‌است، از طریق مراکز بهداشتی نیز به رایگان قابل تهیه می‌باشد. در ایران، غلاف مردانه را می‌توان از خانه‌های بهداشت روستایی،