سود مالی پلی کربنات و استفاده های آن در دکوریشن درونی

صرفه اقتصادی پلی کربنات و استفاده های آن در دکوراسیون درونی

از صرفه های پوشش پلی کربنات به جای کریستال قیمت کمتر و نیز جرم کم تر آن است. همچنین ایستادگی زیاد آن در مقایسه با پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

طراحی تم پایگاه به شکل سبک قسمت دو

این مطلب بدست پایگاه طراحی سایت اراک آماده شده است.

استفاده از تمپلیت وب سایت به صورت بهینه قسمت 2

طراحی تم واکنش گرا

یکی از نکات مهم که نیاز است به هنگام ایجاد قالب مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای html و سی اس اس است. یکی از بهترین روش های ساخت تم استفاده از قطعه کدهای html و همچنین css میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از اچ تی ام ال و سی اس اس سرعت بالای آنها است و template که از این طریق ایجاد میشود به طور قطع از سرعت لود بالایی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در قالب نیز برای مدیران وب سایت بسیار آسان خواهد بود. کدهای html به همراه شیوه نامه های آبشاری میتواندtemplate مد نظر شما را با سرعت لود بالا آماده نموده.

استفاده نکردن از flash در قالب

یکی از مسئله های اصلی در دلایل به کارگیری نکردن ادوب فلش بالا بودن سایز ادوب فلش میباشد. هنگامی که حجم وب سایت شما افزایش یابد قطعا سرعت بارگذاری صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو وب سایت شما را دچار مشکل میکند . از طرفی ادوب فلش پایگاه شما را تبلیغاتی میکند زیرا تصور اکثر بازدیدکنندگان از فایل های ادوب فلش ، تبلیغات است.

این محتوای توسط وب سایت طراحی سایت تهیه شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

استفاده از template سایت به صورت سبک پارت اول

این مقاله بدست پایگاه ساختن سایت آماده شده است.

استفاده از template سایت به صورت بهینه قسمت اول

یکی از اساسی ترین قسمت های طراحی وب سایت مبحث طراحی تم ست . تعداد زیادی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی تصور میکنند template وب سایت تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ایجاد شود که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، اکثرا مدیران کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در کدنویسی تم توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن  قالب پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مقاله قصد داریم شما را با اساسی ترین اصول برای طراحی template یک وب سایت به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام ساخت پایگاه ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید کرد بدون شک کدنویسی قالب است ، template سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی تارنمای خواهد داشت به همین خاطر از اهمیت بسیار زیادی بهره مند است اما متاسفانه تعدادی از مدیران سایت ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین خاطر در بسیاری از مواقع شاهد ایجاد پایگاه هایی هستیم که از نظر template اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار قشنگ میباشند. زیبایی ظاهری template هیچ ایرادی ندارد بلکه بسیار مفید میباشد اما بهینه بودن یک تمپلیت را نباید فراموش کرد .

این مطلب به دست وبسایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

آموزش ایجاد و تنظیم یک نتورک لن معمولی

یادگیری راه اندازی و تنظیم یک نتورک داخلی معمولی

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

محتوای صفحه اول و جلوگیری از تکست تکراری

این محتوای بدست وب سایت طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

محتوای صفحه اصلی و پرهیز از تکست مشابه


تکست پیج اصلی  پایگاه شما بسیار پر اهمیت میباشد . این متن صفحه اصلی  ترین متا تگی است که درون پایگاه شما ایندکس میشود. هرچه قدر محتوای صفحه اصلی پایگاه قوی باشد از نظر جذب کاربر قوی تر عمل خواهید نمود . سعی کنید متن صفحه اصلی سایت خود را کوتاه و خلاصه بنویسید و به انشای آن توجه ویژه ای داشته باشید همچنین متن صفحه اول پایگاه را بدون اشتباه املایی و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید مطلب home page تارنما از مهمترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

متن شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار باشد و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت قابل اتکایی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) استفاده نمائید به خصوص برای تیتر متن خود . در محتوای خود حتما از تصاویر استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای به دست پایگاه طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت