بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری در اتریش و مدارک لازم برای گرفتن پذیرش

همه چیز درباره اتریش و کسب ویزا این کشور ازروش سرمایه گذاری



برای مهاجرت به اتریش میتوان از طریق  اخذ تابعیت از طریق ازدواج در این کشور اقدام کرد.


اقامت از طریق کار در اتریش

 اخذ ویزای کار در کشور اتریش از چند طریق صورت می گیرد یکی از راه های اخذ ویزای کار این است که شخص در کشور اتریش یک دعوت نامه کاری از یک شخص واجد  شرایط که دارای شرکت  معتبردر اتریش است دریافت نماید که شخص نیز باید شرایط لازم را داشته باشد. یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن برای ویزای کار این است که  در آگهی پذیرفته شوید،  که  طی  مراحلی که ابتدا ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ماه  در اتحادیه اروپا  آگاهی شود اگر شخص مورد نظر پیدا نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو می گیرند، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.پیدا کردن کار فرما در اروپا شرایط  خاصی دارد که در ادامه مطالب به طور کامل بررسی خواهیم کرد و کارفرما پس از آگهی  شغل خود باید برای استخدام شخص متقاضی،  حقوقی را در نظر  بگیرد که کل هزینه های شخص و خانواده او را در بر داشته باشد .این حقوق باید پس از کسر هزینه مالیات محاسبه شود که آیا برای مخارج شخص مهاجرت کننده کافی است یا خیر.

بنابر این چنانچه گفته شد در کشور اتریش اخذ ویزای کار امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری گردد و اساسا باید کارفرما این مجوز را داشته باشد که برای کارگر متقاضی تقاضای ویزای کار کند.در اصطلاح شخص کارفرما در کشور اتریش باید بتواند اسپانسر شود.( sponsor )   در کل اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری سخت است . مراقب باشید افراد کلاهبردار ادعا میکنند که می توانند در مدت کم ویزای کار برای شما اخذ کنند ،اینها از میل زیاد اشخاص در باب کار در اتریش استفاده می کنند و این حرفها را می گویند،.بنابراین همواره توجه داشته باشید تا به هر شخصی اعتماد نکنید.

شما اگر مایل هستید این روش را انتخاب کنید کل پروسه اخذ ویزای کار بین ۲ تا ۹ ماه به طول میانجامد که شخص متقاضی می تواند بعد از چند سال ( معمولا ۲ تا ۵ سال) تقاضای اقامت دایم کند و با قوانین کنونی این امر به راحتی مقدور می باشد. اخذ ویزای کار روش دیگری هم دارد  ، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشور ها مانند استرالیا، کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد. ویزای این راه معمولا به نام ویزای مهارت خوانده میشود.(skilled worker ) .این ویزا در کشور های  مختلف فرق دارد و در مورد کشور دانمارک این امر در حل حاضر ممکن می باشد .

پروسه این ویزا در اکثر کشورها خیلی طولانی میباشد وکشور دانمارک بهترین کشوری است  که الان می توان برای آن اقدام نمود که یک پروسه ۷ تا ۹ ماهه دارد. ویزای GR1 نام ویزای کار دانمارک است که مشهور به ویزای گرین  کارت می باشد.

یکی از راه هایی که وجود دارد که  شخص در کشور اتریش کار فرما را پیدا کرده و به طور قانونی بتواند در آن کشور مشغول به کار شود این است که به عنوان دانشجو وارد  کشور اتریش شود و چون درحین تحصیل اجازه کار نیمه وقت دارد می تواند به محض این که شغلی آگهی شد آن را  درخواست کرده یا صبر کند تا دوران تحصیل به پایان برسد سپس از کارفرما در کشور اتریش درخواست کار کند. این راه از جمله راههای  بسیار مناسب می باشد زیرا پس از ورود به کشور اتریش شخص چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و آن را  تا پس از اتمام تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ نموده و پس از پرداخت مالیات به مدت ۳تا۴ سال برای  اخذ اقامت دائم اقدام نماید .

ثبت شرکت و سرمایه گذاری یکی از راه های خوب برای گرفتن  اقامت اتریش وگرفتن پاسپورت این کشور است.

 گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا - اقامت استرالیا 

افراد قانونی در سوئد و گرفتن اقامت در این کشور از راه پیوند زناشویی

قوانین و اطلاعات مربوط به ویزای سوئدبرای پزشکان

کسانی ک قصدمهاجرت به سوئد را دارند ،در ادامه راههای امکان  اقامت سوئد توضیح داده شده است.


قوانین جدید مهاجرت نیروی کار به سوئد
بنا بر تصمیم پارلمان سوئد قوانین مهاجرت نیروی کار برای افراد خارج از اتحادیه اروپا (ئی یو), منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس) و سوئیس دچار تغییرات شده است. از روز 15 دسامبر سال 2008 اداره مهاجرت سوئد مسئولیت کامل رسیدگی به تقاضای افرادی که مایل به کار در سوئد هستند را بر عهده گرفته است.


اتباع اتحادیه اروپا (ئی یو), اتباع منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس), اتباع سوئیس و اعضای خانواده آنان و همچنین افراد دارای مدرک اقامت دائم در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به تقاضای مجوز کار ندارند. این افراد مشمول قوانین ویژه اتباع اتحادیه اروپا (ئی یو) و منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس) هستند.

 اتباع خارجی غیر از موارد بالا از 15 دسامبر سال 2008 مشمول قوانین زیر هستند:

اتباع خارجی که مشمول موارد گفته شده در بالا نشوند جهت کار در سوئد نیاز به اجازه کار دارند. برای کار بمدت بیش از 3 ماه دارا بودن اجازه اقامت نیز ضروری است. برای کار به مدت کوتاهتر از 3 ماه، اتباع برخی از کشورها نیاز به روادید دارند. اینکه این کشورها کدامند را می توانید از طریق تماس با وزارت امور خارجه سوئد و یا وب سایت زیر مطلع شوید.

www.ud.se

اطلاعات ویژه متقاضیان کار، کارفرمایان و متقاضیان پناهندگی
اطلاعات ویژه متقاضیان کار:

فردی که مایل است در سوئد کار کند باید از سوی یک کارفرما در سوئد پیشنهاد استخدامی داشته باشد. بعلاوه برای گرفتن مجوز باید:

– متقاضی دارای گذرنامه دارای اعتبار باشد

– قادر به تامین هزینه زندگی خود از طریق درآمد حاصل از کار باشد

– شرایط استخدامی در سطح قراردادهای گروهی صنفی در سوئد و یا در سطح معمول آن شغل یا رشته باشد

– سندیکای و اتحادیه صنفی مربوطه نظر خود را درباره شرایط استخدامی اعلام کرده باشد

– شغل مربوطه در اتحادیه اروپا و منطقه همکاریهای اقتصادی اروپا آگهی شده باشد

متقاضی کار و کارفرما بطور همزمان وظیفه دارند به اداره مهاجرت نشان بدهند که شرایط فوق برآورد شده است. این کار از طریق تکمیل فرم 232011 که از سوی هم کارفرما و هم متقاضی کار تکمیل می شود انجام می پذیرد.

بطور کلی متقاضی می بایست تقاضای کار و اقامت را قبل از ورود به سوئد و از کشور موطن و یا کشوری خارج از سوئد که در آن زندگی می کند تسلیم نماید. اجازه می بایست قبل از ورود به سوئد آماده شده و برچسب آن در گذرنامه متقاضی نصب شده باشد. متقاضی می تواند در برخی موارد تقاضای اجازه کار خود را از داخل سوئد تسلیم نماید.

این موارد عبارتند از:

– دانشجویان دارای اقامت دانشجویی که حداقل 30 واحد دانشگاهی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و یا حداقل یک ترم در دوره های تحقیقی مشغول به تحصیل بوده اند.

– متقاضیان کار که جهت ملاقات با کارفرما وارد کشور سوئد شده اند و از سوی کارفرما پیشنهاد کاری دریافت نموده اند و به دلایل خاص باید بدون وقفه کار خود را شروع کنند. نوع این مشاغل در لیستی که بعدا بر روی وب سایت اداره مهاجرت منتشر می شود معین خواهد شد.

– متقاضیان پناهندگی که به درخواست خود تصمیم منفی دریافت کرده و این تصمیم قوت اجرایی یافته است.

چنانچه برای اولین بار تقاضا ارائه می کنید و یا تقاضای خود را تمدید می کنید مشمول مقررات زیر خواهید بود:

اگر در خارج از مرزهای سوئد بسر می برید تقاضای خود را:

– بصورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– به یکی از نمایندگیهای سوئد در محل زندگی خود ارائه می کنید.

اگر در داخل مرزهای سوئد بسر می برید تقاضای خود را:

– بصورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– از طریق پست به اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– به یکی از شعبه های صدور مجوز اداره مهاجرت تحویل می دهید.

مدارک زیر می بایست در همه موارد ضمیمه تقاضا باشد:

– کپی پاسپورت

– پیشنهاد استخدامی از سوی کارفرما

– کپی از فیش پرداخت هزینه درخواست

اعضای خانواده دارنده اجازه کار می توانند برای همان مدتی که وی اجازه کار و اقامت دریافت کرده است اجازه اقامت بگیرند. اگر حداقل مدت اجازه کار شش ماه باشد اعضای خانواده دارنده مجوز نیز می توانند اجازه کار دریافت نمایند.

منظور از اعضای خانواده افراد زیر می باشند:

– همسر, همزی (سامبو) و یا شریک زندگی ثبت شده

– فرزندان زیر 21 سال دارنده کار و نیز فرزندان زیر 21 سال همسر, همزی و یا شریک زندگی ثبت شده وی

برای اینکه فرزندان بالای 21 سال بتوانند بر این اساس اجازه اقامت دریافت می کنند باید ثابت شود که آنان به منظور امرار معاش خود وابسته به والدین می باشند. توجه کنید که مرز سنی جهت اعضای خانواده متقاضیان پناهندگی که اجاز کار دریافت می کنند 18 سال است.

اکثر متقاضیان موظف به پرداخت هزینه ای به هنگام تسلیم تقاضای خود هستند. این هزینه زمان ارائه اولین تقاضای کار 2000 کرون و در برخی موارد همین مبلغ برای تمدید آن است. اما اگر تقاضای تمدید در حوزه یک کارفرما و یک شغل باشد هزینه آن 1000 کرون خواهد بود.

هزینه ارائه تقاضای برای اعضای بالای 18 سال خانواده 1000 کرون و برای اعضای زیر 18 سال خانواده 500 کرون است.

اگر مدت استخدام محدود باشد دارنده کار اجازه کار و اقامت برای همان مدت دریافت می کند، این مدت برای هر بار می تواند حداکثر 2 سال باشد. دارنده اجازه کار می تواند پس از 48 ماه اجازه اقامت دائم دریافت نماید.

در مدت 2 سال اول اجازه کار و اقامت وابسته به یک کارفرمای مشخص و بک شغل مشخص است. به همین خاطر اگر فرد در طی دو سال اول شغل و یا کارفرمای خود را عوض کند مجبور به ارائه یک تقاضای جدید اجازه کار و اقامت خواهد بود. اگر اجازه کار و اقامت پس از دو سال تمدید شود این مجوز وابسته به یک شغل معین خواهد بود. در این صورت فرد در صورت تعویض شغل مجبور به ارائه یک اجازه کار و اقامت جدید خواهد بود.

یک اجازه کار و اقامت در سوئد همیشه دارای مدت زمان محدود است. اگر دارنده کار شغل خود را از دست دهد اداره مهاجرت می تواند اجازه اقامت وی را باطل نماید. اما فرد می تواند بمدت حداکثر سه ماه پس از از دست دادن کار خود در سوئد باقی مانده و بدنبال کار دیگری بگردد. اگر فرد در طی این مدت موفق به یافتن کار جدیدی نشود اداره مهاجرت می تواند مجوز اقامت وی را باطل نماید و فرد در اینصورت مجبور به ترک سوئد می باشد.

اگر فرد موفق به یافتن کار جدیدی شود و مدت اجازه کار فعلی برای کار جدید کافی نباشد وی موظف به ارائه یک تقاضای اجازه کار جدید است. در این موارد اداره مهاجرت وضعیت استخدامی در نزد کارفرمای جدید را معیار بررسی و تصمیم گیری خود قرار می دهد.

چنانچه جهت ملاقات با یک کارفرما به سوئد سفر کرده اید، برای مثال به منظور حضور در یک مصاحبه کاری، وی می تواند تقاضای اجازه کار و اقامت خود را پس از ورود به سوئد ارائه کند. برای اینکه چنین تقاضایی مورد موافقت قرار بگیرد می بایست:

– تقاضا در زمان اعتبار ویزای فرد ارائه گردد.

– کارفرما دارای دلایل ویژه ای جهت شروع بی درنگ کار داشته باشد.

– شغل ارائه شده می بایست در لیست مشاغل مورد نیازی که در نزد اداره مهاجرت موجود است قرار داشته باشد. این لیست بر روی وب سایت اداره مهاجرت سوئد قرار خواهد گرفت.

– می بایست نشان داده شود که چنانچه فرد مجبور به ترک سوئد شود کارفرما جهت اداره امور تشکیلات خود دچار مشکل خواهد شد.

اگر این شرایط احراز شده باشد اداره مهاجرت تقاضا را بر اساس قوانین درج شده در بالا مورد بررسی قرار خواهد داد.

حق شکایت

تصمیم مخالفت با درخواست اجازه کار قابل شکایت به مرجع بالاتری نیست مگر اینکه متقاضی همزمان حکم ممنوعیت ورود و یا اخراج از کشور دریافت کرده باشد.

 

 گرفتن اقامت استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا 

جدا بودن اتاق خواب کودکان؛ درست یا غلط؟!

عنوان:دستور پوتین برای تعلیق ارسال S300 به ایران

 


اگر منتظر مدل One M10 گوشی‌های HTC هستید، تاریخ 19 آوریل (31 فروردین 95) را به خاطر داشته باشید.
به گزارش ایسنا، شکی نیست که مدل پرچمدار گوشی‌های HTC برای سال 2016 در راه است، مدلی که ممکن است HTC One M10 نامیده شود و یا تنها نام HTC M10 را یدک بکشد. اما انتظار می‌رود که این گوشی جدید چه زمانی برای اولین بار معرفی شود؟

در وب‌سایت تک‌ریدر آمده که اوان بلس -خبرچین مشهور- در توئیتر خود اعلام کرده است که در روز سه‌شنبه 19 آوریل این اتفاق خواهد افتاد. او می‌گوید این تاریخ یک گام به سوی راه‌اندازی این محصول است، بنابراین شما هنوز بیش از شش هفته دیگر زمان دارید که منتظر بمانید.

البته این تاریخ هنوز رسمی نشده است. مدیران اجرایی HTC ممکن است برنامه‌های خود را تغییر دهند و زمان‌ راه‌اندازی محصول جدیدشان را عوض کنند، اما در هر صورت نیمه دوم آوریل، بهترین زمان به نظر می‌رسد.

با توجه به اخباری که درباره مدل جدید گوشی‌های اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرده است، پیش‌بینی می‌شود این گوشی دارای صفحه نمایش 5.15 اینچی quad HD و جدیدترین پردازنده Snapdragon 820 بوده و همچنین امکان دارد قابلیت مقاومت در برابر آب داشته باشد.

شرکت اچ‌تی‌سی در این مدت کم‌حرف بوده است، اما در هفته‌های اخیر، تیزری را منتشر کرد که در آن از ویژگی‌های مدل جدید گوشی‌های خود گفته شد. پیش از این 11 آوریل به عنوان تاریخ راه‌اندازی این گوشی شنیده شده بود و همچنین انتظار می‌رود که این مدل جدید پس از راه‌اندازی، در طول ماه مه به فروش گذاشته شود.

شروع کلاس های فراگیری تعمیر هارد با بهترین حد یادگیری در معروف ترین آموزشگاهها به طریق تجربی

آغاز کلاس های آموزش نصب کولرگازی با بالاترین کیفیت در مشهور ترین آموزشگاه ها به روش فنی


موسسه پارسه دوره های بازیابی اطلاعات هارد  را با بهترین کیفیت در پیشرفته ترین آموزشگاه های خود برگزار می کند این دوره ها توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین اساتید این حوضه آموزش داده می شود ، آموزش در این دوره ها به صورت فنی و تجربی بوده و علاوه بر این که پس از اتمام دوره به شما مدرکی معتبر ارائه می شود از لحاظ فنی و تجربی نیز کاملا قادر به بازیابی اطلاعات هارد ، ریکاوری اطلاعات هارد و تعمیرات هارد خواهید

بازیابی اطلاعات نرم افزاری هارد

برای این روش ریکاوری, نرم افزار های زیادی طراحی شده است. اینترنت پر از انواع برنامه های نرم افزاری برای برگرداندن اطلاعات می باشد. هر نرم افزار نقاط قوت و ضعف خودش را دارد که باید آنها را بدانید و برای بکار بردن نرم افزار های ریکاوری اطلاعات حتما باید نکات مهمی را رعایت کنید.

    آگاهی کامل به طرز کار نرم افزار بازیابی اطلاعات داشته باشید.
    اطلاعات ریکاوری شده را بهیچ عنوان داخل خود هارد نریزید.
    بهترین برنامه ریکاوری اطلاعات PC3000 روسیه می باشد.
    اگر هارد یا فلش پیغام فرمت می دهد به هیچ عنوان قبل از ریکاوری اطلاعات آنرا فرمت نکنید.
    در ریکاوری اطلاعات, درایو هارد حتما باید سالم باشد و هاردی که کند یا خراب یا بد سکتور دارد را زیر اسکن نرم افزار قرار ندهید.
    اگر پروسه ریکاوری اطلاعات زمان زیادی به طول انجامید و بسیار کند پیش رفت آن را از سیستم جدا کرده و به هارد فشار نیاورید.
    برای بازیابی اطلاعات بهیچ عنوان از نرم افزار های بد سکتور گیری و فرمت استفاده نکنید.





بازیابی اطلاعات سخت افزاری هاردریکاوری بازیابی اطلاعات هارد

وقتی هارد مشکل فیزیکی پیدا می کند دسترسی به سکتور های اطلاعات را از دست می دهد. برای دسترسی به اطلاعات باید قطعات مکانیکی الکترونیکی آن درست کار کند. اگر بورد یا هد یا موتور هارد سوخته باشند باید تعویض گردند.

اگر هر یک از قطعات مکانیکی هارد درست کار نکنند و خراب شده باشند باید تعویض گردند که به اصطلاح جراحی یا بازیابی اطلاعات سخت افزاری هارد می گویند.

برای این روش ریکاوری حتما باید به یکی از مراکز بازیابی اطلاعات مراجعه کنید و خود اقدام به باز کردن هارد نکنید ورود هوا به داخل سیلندر هارد باعث خرابی سطح دیسک و اطلاعات شما می شود.


وقتی فریمور هاردی خراب می شود هارد با تمام قطعات سالم خود نمی تواند راه اندازی شود و احتیاج است فریم ور آن به حالت قبل برگردد. تعمیرات فریمور هارد یکی از تخصص های حرفه ای در تعمیر و ریکاوری اطلاعات می باشد که در هر مدل هارد با یکدیگر فرق دارند.

ریکاوری اطلاعات میان افزاری همان فریم ور زدن هارد می باشد. برای ریکاوری اطلاعات به این روش احتیاج به دستگاه و برنامه های خاصی مانند Pc3000 و MRT می باشد.
اشتباهات رایج در ریکاوری و بازیابی اطلاعات

    فرمت کردن هارد قبل از ریکاوری که خیلی رایج است
    بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات
    ریختن اطلاعات ریکاوری شده داخل خود هارد (اوررایت شدن اطلاعات) از این گونه اشتباهات بسیار می شود
    زدن کد دیتکت به مدل هارد های سیگیت بدون بک آپ گیری مازول
    جابجا و تعویض و گم کردن بورد اصلی هارد
    باز کردن درپوش سیلندر هارد
    دوباره پارتیشن بندی و فرمت کردن هاردی که درایو های آن پریده است
    تعویض برد هارد با بورد یک مدل هارد دیگر






    عیب یابی اشتباه در مدل هارد سامسونگ که روشن نمی شوند

بازیابی اطلاعات هارد، ریکاوری هارد و تعمیرات هارد
خیلی از افراد فکر میکنند پیش از بازیابی اطلاعات باید هارد را فرمت کرد که روش بسیار اشتباهی می باشد مخصوصا اگر هارد سالم نباشد و در بعضی مواقع باعث از بین رفتن اطلاعات پوشه بندی می شوند

 

بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات هارد باعث می شود هارد کند تر و در نهایت غیر قابل شناسایی گردد و در بعضی مواقع اطلاعات از بین برود و یا بر اثر فشار روی هارد هد آن آسیب ببیند و در مواردی روی سطح دیسک خط بیفتد.

بدترین نوع اشتباه بازیابی اطلاعات اور رایت یا گم شدن بورد اصلی هارد می باشد که بیشتر مواقع هارد را غیر قابل تعمیر و ریکاوری میکند و باعث می شود اطلاعاتتان را برای همیشه از دست بدهید.

زدن کد با ترمینال در مدل هارد سیگیت توسط همکارانی که ابزار تخصصی ندارند در بیشتر مواقع باعث خرابی ماژول ترنسلیت هارد می گردد و دسترسی به سکتورها قطع و کل هارد مانند بدسکتور بنظر می رسد بازیابی اطلاعات این مورد هارد در بعضی مواقع بسیار سخت و غیر ممکن می باشد.

ورود هوا به داخل هارد باعث می شود اطلاعات هارد آسیب ببیند و نیاز به تعمیرات هارد داشته باشد.

بعد از پارتیشن بندی مجدد امکان ریکاوری بصورت پوشه بندی هست بشرط آنکه اطلاعات جدید داخل هارد ریخته نشود.

با وصل کردن بورد های مختلف روی سیلندر هارد امکان دارد آی سی پری آمپلی هد هارد بسوزد.

اگر فریم ور بورد هارد سامسونگ مشکل پیدا کند که بسیار مشهود است هارد روشن نمی شود و با تعویض بورد راه نمی افتد. مشکل در فریمور هارد است که با درست کردن آن, هارد با اطلاعات درست می شود. پس همکاران توجه کنند با مواجه با این مشکل, هارد را جراحی نکنند.
ریکاوری درایو هارد اکسترنال

نکات مهم در جراحی هارد

ذخیره و بازیابی دیتا دارای تکنیک های خاصی است که بدون ابزار آلات پیشرفته غیر ممکن می باشد. توصیه ما به همکاران عزیز در این امر این است که اگر می خواهید واقعا رتبه اول در ایران باشید باید مجهز به قوی ترین دستگاه های بازیابی و همچنین تخصص و تجربه استفاده کردن از آنها را داشته باشید و فقط الکی ادعای رتبه اول بودن نداشته باشید

شرکت های بازیابی توجه داشته باشند بهترین بودن در این شغل به حرف و تبلیغات نیست بلکه کار و تلاش و تجربه و زحمت و پشتکار می خواهد

آموزش بازیابی هارد بدون وسایل مخصوص آن امکان ندارد. شرط پیشرفت در این حوزه در مرحله اول داشتن دستگاه است و مشخصا بدون ابزار تخصصی, تجربه و مهارت معنی ندارد.



آشنایی با شهرهای استرلیا برای مهاجرت به این کشورپهناور با به روز ترین قوانین اقامت

 
عنوان : شرایط مهاجرت کشوراسترلیا و حرفه های مورد نیاز این کشور پهناور


نیوزلند یا زلاند نو کشوری توسعه یافته و ثروتمند است.این کشور که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده از تعداد زیادی جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است.نزدیک ترین همسایه به نیوزلند کشور استرالیا می باشد.بین استرالیا و نیوزلند دریای تاسمانی قرار دارد.مردم این کشور به کیوی ها معروفند, این موضوع به دلیل وجود نوعی پرنده خاص در این کشور می باشد.این پرنده که کیوی نام دارد تنها در نیوزلند زندگی می کند.کشور نیوزلند هم مانند استرالیا طبیعت و جانداران خاص و منحصر به فردی را در دل خود جای داده.این موضوع یکی از دلایل افزایش بازدید توریستها و تقاضای مهاجرین به این کشورها می باشد.اکثر جمعیت تیوزلند را مهاجرین تشکیل داده اند.این مهاجرین بر اساس آخرین آمار اعلام شده در سال 2013 از سوی مقامات نیوزلند 75% جمعیت کشور را تشکیل می دهند.اکثر این درصد مهاجرین را اروپایی ها تشکیل می دهند.جمعیت کشور نیوزلند نزدیک به 4.5 میلیون نفر می باشد.

 

کیوی, پرنده ملی نیوزلند

کیوی, پرنده ملی نیوزلند

طبق آمار های اعلام شده کشور نیوزلند در زمره مهاجر پذیرترین کشور های دنیا قرار دارد.سالیانه تعداد زیادی از متقاضیان بعد از آشنایی با کشور نیوزلند, به قصد اقامت در نیوزلند و یا تحصیل در نیوزلند یا در قالب توریست وارد این کشور میشوند.در ادامه اطلاعاتی در ارتباط با شرایط مهاجرت به نیوزلند برای شما آورده ایم. 

شرایط عمومی مهاجرت به نیوزلند :

  1. سن از 20 تا 55 سال (جهت ویزای کار تا 53 سال)
  2. سلامت عمومی
  3. عدم سوء پیشینه
  4. زبان انگلیسی با نمره آیلتس آکادمیک یا جنرال Overall حداقل 6.5

حداقل امتیاز لازم جهت مهاجرت به نیوزلند 100 میباشد تا در لیست Pool یا انتظار قرار بگیرید. اما اگر امتیاز شما 140 یا بالاتر باشد ظرف مدت کوتاهی خواهید توانست به نیوزلند مهاجرت کنید.جدول امتیازات مهاجرت به نیوزلند.

ویزای اقامت دائم یا مهاجرت از طریق مهارت و تخصص :  

این نوع ویزا برای افرادی در نظر گرفته شده که شغلشان در لیست اداره مهاجرت نیوزیلند وجود داشته باشد. نیوزیلند هم همانند استرالیا با توجه به سیستم امتیاز بندی عمل می نمایند و در همین خصوص از متقاضی مهاجرت به نیوزلند می خواهد که مدارکشان ارزیابی شود سپس به اداره مهاجرت فرستاده شود. افراد بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، امتیاز همسر و امتیازات کمکی امتیاز می گیرند . این امتیازات باید حداقل به 100 برسد. در این صورت فرد این امکان را دارد که برای مهاجرت اقدام کند. 

توجه: در حال حاضر فقط آنهاییکه امتیاز ایشان به 140 می رسد می توانند اقدام کنند .

 ویزای تجاری و سرمایه گذاری :

افرادی که تمایل دارند در کشور نیوزیلند تجارت و سرمایه گذاری کنند ابتدا باید اثبات کنند که در ایران تجارتی داشته اند که طی دو سال گذشته فعال بوده است. این تجارت می تواند فروشگاه، کارگاه، شرکت ، کارخانه و یا حتی دفتر باشد ولی بایستی حداقل گردش مالی (فروش) حدود 500 میلیون تومان در سال داشته باشد و همچنین بایستی توانایی انتقال مبلغی بیش از 250 میلیون تومان را برای سرمایه گذاری داشته باشند ، که این مبلغ باید به نیوزیلند منتقل شده و با آن تجارتی را که تمایل دارد  راه اندازی نماید . در صورتی که فرد شرایط فوق را داشته باشد و البته بتواند مدرک زبان آیلتس با نمره 4 را بگیرید و با سیستم امتیازبندی جدید امتیازش به 120 برسد آنگاه می تواند برای این ویزا اقدام کند، که پس از ارسال مدارک به اداره مهاجرت نیوزیلند یک ویزای کار سه ساله برای فرد صادر می شود که او می بایست در این سه سال حداقل 2 سال بیزینس فعال و موفق داشته باشد یا اینکه پانصد هزار دلار نیوزیلند در تجارتی وارد کرده و سه نفر را نیز استخدام کند که در این صورت بلافاصله به ایشان و خانواده اقامت دایم داده می شود.

 ویزای تحصیلی :

افرادی که تمایل به تحصیل در نیوزیلند دارند بایستی دارای مدرک زبان انگلیسی IELTS Academic 6.5 یا TOEFL IBT 90 باشند. همچنین برای اینکه دولت نیوزیلند مطمئن شود که فرد متقاضی می تواند هزینه های زندگی ابتدای کار می بایستی مبلغی معادل 30 میلیون تومان در حسابی داشته باشند یا شماره حسابی معرفی کنند که این حساب تا سه ماه این مبلغ را دارا باشد. پس از سه ماه این مبلغ قابل برداشت است. هزینه های تحصیل در نیوزیلند سالانه حدود 12000 تا 25000 دلار نیوزیلند است که بستگی به دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی دارد. فرد می تواند در هفته 20 ساعت کار نیمه وقت داشته باشد.

تحصیل در نیوزلند,رتبه دانشگاه های نیوزلند

رتبه دانشگاه های نیوزلند در سال 2011

  ویزای موقت و توریستی : 

برای این نوع ویزا متقاضی عموماً  شرایط زیر را بایستی داشته باشد: 1. ویزای کشورهای خارجی خصوصاً اروپا را داشته باشد، 2. فردی از اقوام نزدیک در نیوزیلند داشته باشد که اقامت دایم یا شهروندی این کشور را دارد.3 . توانایی در اثبات بازگشت به ایران در صورت صدور ویزا . مدت اقامت با این ویزا یک تا سه ماه خواهد بود.

ویزای والدین :

متقاضی این نوع ویزا پدر و مادری هستند که نیمی از فرزندانشان مقیم یا شهروند نیوزیلند هستند. به عنوان مثال پدر و مادری که 4 فرزند دارند 2 فرزند آنها مقیم یا شهروند نیوزیلند باشد و اگر 5 فرزند داشته باشند 3 فرزند آنها مقیم یا شهروند این کشور باشد.

ویزای همسر :

این نوع ویزا مانند شرایط مهاجرت به استرالیا با ویزای همسر, برای افرادی در نظر گرفته شده است که همسرانشان قبل از ازدواج ، مقیم یا شهروند نیوزیلند بوده باشند و در صورتیکه  بتوانند ثابت نمایند حداقل 12 ماه با یکدیگر زندگی کرده و با هم در رابطه بوده اند به ایشان اقامت اعطاء خواهد شد.

منبع : وب سایت مهاجرت نیوزلند

 

 اقامت استرالیا -مهاجرت به استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا 

شن یاز