تکنیکهای انتخاب به جا کابینت ام دی اف در دکوراسیون آشپزخانه

عنوان:راه های خرید درست کابینت فلزی در چینش  آشپزخانه

 این مقاله در مورد انتخاب کابینت فلزی می باشد.

انتخاب رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه و بخصوص کابینت ها در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد و تکنیک انتخاب جذابترین رنگ کابینت آشپزخانه به شما در این زمینه کمک میکند. رنگها می توانندظاهر آشپزخانه راتغییر دهند و حس آن را متفاوت کنند،حتی می توانند دلگیرترین و تاریک ترین آشپزخانه را هم تغییر دهند. البته توجه به وسعت فضای آشپزخانه برای  انتخاب درست رنگها بسیار مهم می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند. همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد. استفاده از رنگهایی که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


رنگ های روشن غالب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند ز یرا رنگ های روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر می رسند  و  همین  امر  موجب جلب  توجه  بیشتر  می شود. این   قاعده را  می توان در  رنگ آمیزی  و  انتخاب رنگ دکوراسیون  آشپزخانه برای بیشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضایی  دارای  مقادیر متوسطی  از رنگ تیره و  مقادیر   اندکی رنگ روشن  باشد چشم به فضای  روشن تر جلب می شود . بنابراین مهم است که برای جلب توجه از رنگ قوی با نور زیاد استفاده شود.

رنگ قرمز از آن دسته رنگ های مدرنی است که طرفداران خاص خود را دارد. باید توجه داشته باشید که اگر این رنگ را برای فضای داخلی خود استفاده می کنید نیاز مند فضایی نسبتا بزرگ است. چرا که رنگ قرمز در فضاهای کوچک شما فضای شما را گرفته تر می کند به خصوص اگر در ترکیب با رنگ هایی همچون سیاه در فضا بنشیند، نکته ی مهم دیگر این است که اگر شما رنگ قرمز را برای فضای داخلی خود انتخاب می کنید برای روی اپن خود لوازم و وسایل کمتری قرار دهید چرا که رنگ قرمز به اندازه ی کافی فضای شما شلوغ می کند .

رنگ هایی به طیف سبز به خوبی می تواند برای آشپزخانه های خاص در نظر گرفته شود. برای ترکیب رنگ سبز با سایر رنگ ها رنگ زرد می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ سبز برای کابینت ها رنگی است که بیشتر خاص پسندان از آن استفاده می کند و به خوبی می تواند در کنار سایر لوازم و وسایل شما بدرخشد.رنگ بنفش به خصوص طیف پر رنگ آن حتما باید در ترکیب با رنگ هایی مثل سفید در فضای داخلی شما قرار بگیرد چرا که سبب گرفتگی فضای داخلی شما می شود. وقتی از رنگ بنفش برای فضای داخلی خود استفاده می کنید توجه داشته باشید که المان هایی از این رنگ را در سایر بخش های مرتبط با فضای آشپزخانه به کار ببرید این عمل به خوبی به هماهنگ شدن و یک پارچه شدن فضای داخلی شما کمک می کند.

یک رنگ خنثی دیگر که به خوبی می تواند در فضای داخلی شما خوش بشیند رنگ طوسی است، اما این رنگ حتما باید به صورت ترکیبی در فضای آشپزخانه قرار بگیرد. از جمله رنگ های خوش ترکیب با طیف رنگی طوسی می تواند نارنجی، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به سایر وسایل و لوازم می توانید بهترین آن را برای فضای داخلی خود استفاده نمایید. رنگ نارنجی به دلیل خاصیت انرژی بخشی که دارد برای فضای عملکردی همچون آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. اما توجه داشته باشید که این رنگ نیز همانند قرمز فضای شما را شلوغ می کند پس سعی کنید فضای آشپزخانه ی شما حالت نمایشگاهی خود را حفظ نماید.

طیف رنگی آبی و یا آبی خاص برای کابینت هایی به سبک کلاسیک می تواند رنگ زیبایی باشد. اما توجه داشته باشید که آبی که تناژ رنگی طوسی را در ترکیب خود دارد برای فضای عملکردی آشپزخانه نسبت به سایر آبی ها مناسب تر است، رنگ های آبی کم رنگ و طیف های فانتزی تر آن مناسب برای اتاق خواب است، اما هیچ قانونی شما را در استفاده از آن ها منع نمی کند.

این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که کمتر کسی به سراغشان می رود، اما اگر زرد خوش رنگی را برای فضای آشپزخانه ی خود استفاده نمایید قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. رنگ زرد هم در فضای آشپزخانه های کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد کند اما نسبت به رنگ سفید گرمای بیشتری به فضای آشپزخانه ی شما می بخشد به خصوص اگر با رنگ هایی مثل قهوه ای در فضا ترکیب شوند گرمای بیشتری را به فضای شما می بخشند.  

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

معرفی مناطق توریستی و کوالالامپور و نکاتی جهت زندگی در مالزی

عنوان : مسافرت به مالزی و بازدید از زیبایی ها شهر شهر مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

هتل ۵ ستاره دبی مارین به صورت شبانه روزی و با خدمات ویژه وامکانات استاندارد پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد. این هتل دارای ۱۹۵ اتاق می باشد.

شیشه های دوجداره اتاق ها از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری می کند بنابراین می توانید مطمئن باشید که در هتل دبی مارین اقامت خوشی خواهید داشت .

از امکانات تفریحی ان می توان به سونا ، استخر روباز، ماساژ، مرکز آب گرم و سلامت و.. اشاره کرد. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که اماده ارایه خدمات به شما مهمانان گرامی می باشد که می توان گفت بسیار معتبر است.

هتل دبی مارین با داشتن فروشگاه های متعدد امکان خرید برای افراد تنوع دوست را مهیا کرده است. شما می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل دبی مارین استفاده کنید. یکی از امکانات خوب هتل دبی مارین وجود مکانی برای نگهداری و بازی کودکان است.

علاوه بر این ها در این مکان، یک اتاق حرفه ای و کاملا مجهز برای برگزاری سمینارهای مختلف در هتل موجود می باشد. اوقات فراغت خود را نیز می توانید به گردش در باغ بپردازید و یا در فعالیت های ورزشی موجود در هتل شرکت کنید.

خوب است که یک روز قبل از پرواز در مورد ترانسفر فرودگاهی با هتل صحبت کنید. کارکنان مهربان و با دقت هتل، بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز می باشند همچنین میهمانان می توانند از صرف غذاهای مختلف از جمله عربستان، لبنان، ایتالیایی و تایلندی در رستوران این هتل لذت ببرند.

هتل دبی مارین یک  ۱۰ دقیقه از برج خلیفه و ۱۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی با ماشین فاصله دارد.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به اروپا , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به دانمارک

شخصیت شناسی براساس فرم انگشت!

عنوان: شخصیت شناشی جالب رنگ چشم ها!شخصیت شناسی براساس رنگ چشم افراد!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

شخصیت‌تان را بر اساس شکل انگشت‌‌تان تحلیل می‌کنیم. در واقع، بسیار هم دقیق است.
اگر انگشت‌تان مدل A است:
تمایل دارید احساسات‌تان را پنهان کنید و همیشه دوست دارید غمگین باشید. اغلب قوی‌تر و مستقل‌تر از آن‌چه هستید، وانمود می‌کنید.
 شخصیت کاملا عاطفی دارید. به محض این‌که با کسی آشنا می‌شوید، با وی بی‌نهایت مهربانانه رفتار می‌کنید.آدم منصفی هستید و از دروغ، دورویی و فریب بیزارید.
 دوست دارید وانمود کنید همیشه قوی و خون‌سرد هستید. هیجان خاصی به چیزی نشان نمی‌دهید.
 اندکی غیرعادی و مغرورید. تحمل خیلی چیزها برای‌تان سخت است.
 قلب بزرگی دارید و آدم مفیدی هستید. اگر کاری از شما می‌خواهند، آن را به شکل کامل انجام می‌دهید حتی اگر آن کار را دوست نداشته باشید.
  عاشق خندیدن هستید و به هر چیز بامزه و بی‌مزه‌ای می‌خندید. همه‌ی افکارتان را می‌توان از حالت چهره و بیان‌تان فهمید.
  نسبت به آدم‌هایی که خیلی به آنها نزدیک نیستید، ‌با سردی برخورد می‌کنید ولی نسبت به کسانی که دوست‌شان دارید، پر از هیجان و عاطفه هستید.اگر انگشت‌تان مدل B است:شخصیت شناسی شکل انگشت!هیچ وقت عادت ندارید نفر اولی باشید که به کسی نزدیک می‌شود.
بسیار وفادار هستید. وقتی عاشق کسی می‌شوید، تمام توجه‌تان را صرف‌اش می‌کنید و مدام به وی فکر می‌کنید.
واقعا آدم حساسی هستید، ولی این ویژگی خیلی از ظاهرتان پیدا نیست زیرا اغلب اوقات برای محافظت از احساسات دیگران، وانمود می‌کنید چیزی در موردشان نمی‌دانید.
 وقتی تصمیم می‌گیرید کاری را انجام دهید، با تمام وجود برای انجام‌اش تلاش می‌کنید.
از صدمه دیدن به شدت می‌ترسید. وانمود می‌کنید با تنها ماندن هیچ مشکلی ندارید، ولی خودتان هم می‌دانید واقعا این طور نیست.
حتی وقتی شدیدا در مورد چیزی احساس پریشانی و اضطراب دارید، آرامش‌تان را حفظ می‌کنید.
به نظر می‌رسد آدم قوی و مستقلی باشید و همیشه با کمی تندی و خشونت حرف می‌زنید ولی در حقیقت قلب بسیار رئوفی دارید و به راحتی دل‌تان می‌شکند.
به خیال‌پردازی و تصور علاقه‌ی زیادی دارید. همیشه در خیال‌تان شخصی را می‌بینید که دوست‌تان دارد و درک‌تان می‌کند، و هر چه می‌خواهید را به شما تقدیم می‌کند.اگر انگشت‌تان مدل C است:شما خیلی زودرنج هستید.به راحتی هر چیزی را که باعث عصبانیت‌تان می‌شود کنار می‌گذارید، و اصولا کینه‌ به دل نمی‌گیرید.  علاقه‌ی زیادی به چالش ندارید. با هر چیزِ ناآشنایی نمی‌توانید کنار بیایید به عقاید و نظرات دیگران احترام می‌گذارید.  گاهی اوقات از خود راضی می‌شوید. وقتی با کسی دعوا می‌کنید، ایگو (نفس) به شدت بر شما غالب می‌شود، ولی پس از مدتی، نفر اولی هستید که از طرف مقابل عذرخواهی می‌کند.  همیشه احساسات و مشکلات‌تان را برای خودتان نگه می‌دارید.از وانمود کردن خوش‌تان نمی‌آید، و به خوبی آگاه هستید چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید. هم‌چنین می‌خواهید آدم‌ها به شما اعتماد کنند و بر شما تکیه کنند. قلب رئوفی دارید، و دل‌تان به راحتی می‌شکند، بنابراین وقتی شخصی از شما عذرخواهی می‌کند، همیشه به سرعت وی را می‌بخشید زیرا دوست ندارید مدت زیادی با کسی کلنجار بروید.














در این مقاله اشاره ای به جوک ولطیفه شده است.

خرید آلبوم عروسی شیک ومنحصر به فرد عروس و داماد

عنوان: نکته های طلایی خرید زیباترین حلقه عروسی 

این مفاله درمورد آتلیه عروس می باشد.

آلبوم عروسی پر از عکس های زیبا و به یادماندنی میتواند بهترین خاطره و یادآور روزهای شیرین برای هر عروس و دامادی باشد. آلبوم عروسی و ژست عکس عروس و داماد در آلبوم عروسی اهمیت زیادی دارد. ژست عروس و داماد چگونه باید باشد تا عکس های عروسی مان زیبا باشد ؟ تقریبا این سوالی است که چندین بار در ماه عزیزان با من تماس می گیرند و می پرسند به همین دلیل تصمیم گرفتم در این پست به بررسی این موضوع بپردازم و امیدوارم مورد پسند شما دوستان قرار گیرد
اطمینان دارم برای تمام عزیزان بسیار مهم است که عکس عروسی شان بسیار خاص و زیبا باشد به همین خاطر همه تمایل دارند از قبل برای عکاسی روز عروسی شان آماده باشند یکی از موضوعاتی که می تواند به بهبود و استایل عکس های عروسی کمک شایانی کند اجرای درست ژست (Pose) است اما قسمتی که اکثرا از آن غافل می شوند اجرای طبیعی و انتقال حس در ژست ها است .این نکات در مورد عکاسی عروسی را بخوانید تا سریعتر، هوشمندانه تر، عاقلانه تر و بهتر تصمیم بگیرید.

هر ژست (pose) باید علاوه به تغییر نوع ایستادن و یا حرکت شما ، تغییرات کلی در نوع نگاه شما را نیز به همراه داشته باشد . سعی کنید زمانی که ژستی را میگیرد درون آن حس غرق شوید و با تمام وجودتان آن را انجام دهید . در طول ژست گرفتن (pose) به هیچ چیزی به غیر از حال و هوایی که آن ژست انتقال می دهد فکر نکنید ، وظیفه عکاس حرفه ای راهنمایی و بر طرف کردن مشکلات حس گرفتن شماست که با کمی صبر و حوصله می توان بهترین نتیجه را از آن ژست گرفت.
 عکاسی سنتی عروسی:
عکاسی قبل، هنگام و بعد از جشن عروسی قسمت هایی هستند که آلبوم عروسی را تشکیل می دهند. اکثر عکاسان مجالس عروسی فقط روی همین مراحل مرسوم تمرکز می کنند و برخی می خواهند همین مراحل را با ایده های جدیدی آزمایش کنند.بسیار مهم است که بدانید انتظارتان از یک آلبوم عروسی چیست. از خیلی چیزها قبل و بعد از جشن می توان عکس گرفت. حتی برخی از زوج ها یک روز را بطور جداگانه (غیر از روز جشن عروسی) به عکس گرفتن اختصاص می دهند. تصمیم گیری برای این برنامه مربوط به زوج و عکاس عروسی می شود.

از مجلات عروس ایده بگیرید
یکی از بهترین منابعی که می توانید برای ژست عروس و داماد از آنها ایده بگیرید همین مجلات تخصصی عروس است در سراسر دنیا چاپ می شوند کافی است چند تا از آنها را تهیه کنید و صفحات آن را ورق بزنید و کلی ایده خوب بگیرید . سعی کنید عکس هایی را که دوست داشتید را علامت گذاری کنید و علاوه بر اینکه آن ها را روبه رو آیینه تمرین می کنید به عکاس عروسی تان نیز نشان دهید.


دراین مفاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

نکات مهم برای کسب اقامت دائم افراد دارای ویزای تحصیلی کانادا

عنوان: مواردی مهم برای بدست اوردن اقامت دائم افراد دارای ویزای تحصیلی کانادا

این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا می باشد.

کانادا (به انگلیسی: Canada) کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان (فدرال) و یازده مرکز اداری و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده است. کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. در زبان فارسی، نام کانادا بر اساس تلفظ فرانسوی آن رواج یافته‌است. تلفظ نام این کشور در زبان انگلیسی، کَنِدا است.

حکومت کانادا، یک دموکراسی پارلمانی فدرال و یک پادشاهی مشروطه است که در حال حاضر ملکه الیزابت دوم رئیس - کشور - آن است. ساختار حکومت کانادا از پادشاه یا ملکهٔ بریتانیای کبیر، دولت فدرال، دو مجلس سنا و عوام، دولت‌های ایالتی و فرماندار کل که به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت ایفای نقش می‌کند، تشکیل شده است. رأی دهندگان کانادا و شهروندان نیز در قاعدهٔ این هرم قرار می‌گیرند. این کشور توسط دولت‌های مستقل از هم اداره می‌شود، که در مجموع زیر پوشش دولت فدرال قرار گرفته‌اند.

کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد. آب و هوای آن سرد و در بیشتر نقاط قطبی است. البته آب و هوا در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور در آن قرار دارد، معتدل است. آبشار نیاگارا، پهناورترین آبشار جهان هم در این کشور قرار دارد.

این کشور تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود. در این سال انگلیس کنترل آن را در دست گرفت. در قرن نوزدهم کانادا استقلال یافت. این کشور عضو کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است. کنفدراسیون کانادا، زیر تشریفات سلطنت مشروطه مرتبط با پادشاهی متحده اداره می‌شود.

پایتخت سیاسی کانادا شهر اتاوا است، محلی که در آن مجلس فدرال کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد. او یک کانادایی است که به صورت تشریفاتی رئیس مملکت است و به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت دوم در کانادا، مستعمرهٔ سابق بریتانیای کبیر، زندگی می‌کند. فرماندار کل، توسط پادشاه و به توصیهٔ نخست وزیر منصوب می‌شود.

بر پایه آمار ۲۰۰۶ (میلادی)، ۱۳۸٬۰۷۵ فارسی‌زبان در کانادا زندگی می‌کنند.
 مهاجرت به کانادا و لیست مشاغل

متقاضی خوداشتغالی ، به منظور مهاجرت به کانادا باید قصد و توانایی ایجاد یک کار برای خویش در کانادا را داشته باشد. مهاجر باید نشان دهد که شغل پیشنهادی تولید درآمد کافی جهت تأمین زندگی خود و وابستگانش را می‌کند. کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نویسندگان، مترجمان و … نمونه‌هایی از این گونه متقاضیان می‌باشند. لیست مشاغلی که از طریق این روش می‌توانند جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند در زیر آمده است. توجه داشته باشید که هر کدام از عنوان‌های شغلی زیر در بر گیرنده بسیاری از مشاغل بوده.

دراین مقاله اشاره ی به مهاجرت به کانادا شده است.