نکات کلیدی برگزیدن مناسبترین آتلیه اسپرت عروس

عنوان: توصیه هایی برای کیک عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.


مهم ترین و اصلی ترین شاخصه آتلیه عروس ، تجربه آنهاست . عروسی شما یک بار اتفاق می افتد ، بنابراین جایی برای تمرین عکاسی و آزمون و خطا برای یک آتلیه نوظهور نیست ! عکاس و فیلمبردار عروس و داماد باید کوله باری از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار و همه اتفاقات زیبا را ثبت کند . تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو و خلاقانه برای عکاسی و فیلمبرداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند. سن و سال ، تاریخ صدور مجوز اتحادیه ، معرفی دوستان و آشنایان قبلی که از خدمات آنها استفاده کرده اند، دیدن نمونه کارها و...  همه و همه می توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی را محک بزنید.

سراغ  واسطه ها نروید

بر این باشید سراغ استودیوهایی بروید که تولیدکننده هستند نه واسطه . می پرسید چرا ؟ یعنی چه ؟  یعنی تمامی مراحل کار از تهیه عکس و فیلم خام گرفته تا تدوین ، مونتاژ و... را خودشان انجام می دهند . واسطه ها فقط نقش دلال را بازی می کنند؛ دلال ها در این میان فقط نقش هماهنگ کننده را دارند. از طرفی ممکن است امنیت عکس ها و فیلم های عروسی شما نیز به خطر بیوفتد  .

حتما جزئیات مد نظرتان را در قرارداد ذکر کنید

همیشه در ملاقات های اولیه با مدیر مسئول آتلیه ، همه صحبت ها خوب ، منطقی و زیبا هستند . وعده و وعیدها عالی و چهره ها خندان و بی نقص  است. همه چیز هم به نفع مشتری است ! خخخخ الکی ... اما ممکن است در مرحله اجرا و تحویل فیلم و عکس ، بسیاری از این صحبت ها نقض و چهر خندان نشود و وعده ها فراموش شوند . قراردادآتلیه ها ، تنها مرجعی است که در هنگام بروز سوء تفاهم ها و اختلافات می تواند به کمک شما بیاید . تمام جزئیات توافق شده را در قرارداد ذکر کنید . از زمان حضور عکاس و فیلمبردار در محل برگزای جشن گرفته تا مبالغ اضافه کاری، تحویل دادنی های اصلی، جزئیات مربوط به کیفیت، مراحل فیلمبرداری و خلاصه هر آنچه که در صحبت های شفاهی مطرح می شود و برای شما مهم است باید به وضوح و با جزئیات کامل در قرارداد ذکر شود.
قبل از ورود به آتلیه چند دست لباس اسپرت ، مجلسی و ... همراه داشته باشید.


قیمت چاپ عکس در سایز های مختلف یا روی تخته شاسی

در مورد قیمت چاپ عکس ها و همچنین اینکه آرشیو عکس ها را در اختیارتان قرار می دهند صحبت کنید . بیشتر آتلیه ها آرشیو را با قوانین اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران  نزد خودشان نگه می دارند و شما مجبورید برای انتخاب عکسهای دیگر بعدها آتلیه مراجعه کنید .

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- مراسم عروسی- آرایشگاه عروس

 

تحلیل شکل های کاندم های طعم دار و معرفی مارکت های خرید و فروش کالاهای خانواده

پرداختن به انواع کاندم های زنانه و توصیف فروشگاه های خرید و فروش اجناس مرتبط

به همین دلیل آموزش زیر که به توضیح انواع کاندوم و مدل های کاندوم خاردار می پردازد را بخوانید

مکانیسم عمل کاندوم:

کاندوم به عنوان یک مانع فیزیکی از ورود اسپرم (منی) به دستگاه تناسلی زن، و تماس مستقیم ترشحات بدنی زن و مرد جلوگیری و به این طریق از بارداری و انتقال میکروارگانیسمهای بیماریزا ممانعت بعمل می آورد.

خصوصیات کاندوم:

۱- اندازه: در اندازه های استاندارد-بزرگتر از حد معمول(EXTRA LARGE) و کوچکتر (و تنگ تر) از حد استاندارد(SNUG FIT) موجود می باشند.به ترتیب دارای قطر دارای ۱۹۰ میلیمتر طول و ۰.۰۷ میلیمتر و در خالت استاندارد ۵۲ میلیمتر قطر دارد.

۲-جنس: در سه جنس لاتکس (LATEX)-پلی اورتان(POLYURETHANE) و روده بره(LAMBSKIN) موجود می باشند. کاندومی که از پوست بره درست شده انتقال حرارت خوبی داشته و تماس پوستی را هم بهتر نمایش میدهد ولی از انتقال بیماری جلوگیری نکرده باکتری ها راحت از آن رد میشوند ضمنا جای زیادی هم برای منی ندارد .

۳- شکل: برخی دارای یک سر مخزن دار برای نگهداری و تجمع انزال مرد بوده و برخی نیز فاقد آن می باشند. برخی سطحی صاف داشته وبرخی دارای موج وشیار (RIBBED) و یا خارهای برجسته (STUDDED) می باشند که باعث تحریک پذیری بیشتر و افزایش لذت جنسی میگردند (بیشتر در خانمها)

۴- ضخامت: در ضخامتهای استاندارد- استحکام بالا(EXTRA-STRENGHT) که ضخامت بیشتری داشته و نسبت به پارگی مقاوم ترند- نازک (EXTRA-THIN ) که ضخامت کمتری داشته و استفاده از آنها توصیه نمیگردد.کاندوم های دارای زایده برای افزایش لذت جنسی زنان به کار می روند منجمله کاندوم های خاردار، حلقوی و نقطه دار. این گونه کاندوم ها برای این طراحی شدند که نقاط حساسی از مهبل را بیشتر تحریک کنند.

در همین راستا آموزش بالا که به توصیف انواع کاندم و روش های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

اثر روشنایی منزل در طراحی دکوراسیون

تکنیک های طراحی دکوراسیون خانه های کوچک و تغییر دکوراسیون منزل با کاغذدیواری

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

مگر می شود از آباژورها و حس آرامش دهنده آن ها در اتاق خواب به راحتی گذشت؟  آباژورهای شیک دکوراسیون منزل شما را زیر و رو می کنند و من به راحتی به شما این اطمینان را خواهم داد که اصلا از حضور آن ها در فضای اتاق خواب تان و حتی دکوراسیون داخلی منزل تان پشیمان نخواهید شد. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان متفاوت باشد، به جای آباژورهای رومیزی می توانید از آباژورهای سقفی استفاده کنید. این آباژورها می توانند سیم های بلندی داشته باشند و از سقف تا کنار تخت خواب تان پایین بیایند. جلوه مدرن این آباژورها را به سادگی نمی توان نادیده گرفت.

آباژورهای سقفی شما می توانند پایه و سیم های کوتاه داشته باشند و بعد با ایده های شما تزیین شوند. دقیقا مثل اتفاقی که در عکس بالا افتاده است، این آباژورها دارای پایه های کوتاه هستند اما به وسیله پارچه های بلندی که در اطراف آن ها نصب شده است، به نظر می رسند که بسیار بلند هستند. اباژورهای بلند چهره ای لوکس به اتاق خواب شما می دهند. شما می توانید این آباژور ها را خودتان بسازید.

امروزه ساخت فرم‌ها و شکل های هندسی در قالب سقف کاذب در میان سقف اصلی به همراه تعداد زیادی چراغ های هالوژن بر روی آنها بسیار رایج شده است. غافل از آنکه این قبیل سقف ها هم باعث شلوغ شدن فضا شده و هم ارتفاع ظاهری سقف اصلی را کاهش می دهد. حال در نظر بگیرید اگر در میان این سفینه های گچی لوستری با ابعاد بزرگ و چندشاخه نیز آویخته شود، چه نتیجه ای حاصل خواهد شد. برای چنین موقعیتی لوسترهای ظریف سقفی بهترین انتخاب محسوب می شوند. درصورتی که سقف اتاق‌نشیمن شما گچ‌بری و تزئیناتی دارد بهترین گزینه برای انتخاب لوستر، یک لوستر ساده و بدون شلوغی است زیرا انتخاب یک لوستر شلوغ در کنار تزئینات سقف باعث شلوغ به‌نظر رسیدن سقف اتاق می‌شود

ارتفاع سقف: ارتفاع سقف یکی از تعیین کننده ترین عوامل در انتخاب لوستر است. هنگامی که سقف محیط مورد نظر شما از حد معمول خیلی کوتاه تر باشد، شما نمی توانید از لوسترهای آویز به خصوص از نوع آویز کریستال دار استفاده کنید زیرا امکان برخورد سر افراد با آن به هنگام رفت و آمد وجود مگر آنکه محل آویختن لوستر به گونه ای باشد که یا در بالای میز پذیرایی و یا ناهارخوری قرار گیرد ولی به طور کلی در شرایط عادی برای سقف های کوتاه بهترین انتخاب لوسترهای به اصطلاح سقفی است.

 - ابعاد لوستر:  علاوه بر موضوع نورپردازی، تعداد شاخه ها و میزان وات لامپ های مورد استفاده در لوستر، حفظ تناسب ابعاد آن با فضا نیز از جمله ضروریات است بنابراین برای فضای کم وسعت، لوستری انتخاب نکنید که اگر چه کم شاخه است ولی از ابعاد بزرگی برخوردار باشد زیرا فضایی نازیبا را ایجاد می کند.

 نحوه نورپردازی: نورپردازی توسط لوستر به طور کلی چه آویز و چه سقفی با توجه به طرز قرارگرفتن شاخه ها و در نتیجه لامپ، به سه فرم اصلی سربالا، سر پایین و خوابیده تقسیم می شوند. در مدل سربالا نور به طرف بالا انتشار یافته و در نتیجه سقف هم روشن می شود ولی در مدل سر پایین از آنجا که شاخه ها و در نتیجه لامپ ها، به سمت پایین قرار دارند نور حاصل در بخش پایانی اتاق بیشتر بوده و سقف تاریک تر خواهد بود و در مدل سوم شاخه ها به موازات سقف و به صورت خوابیده بوده و معمولاً این فرم در قالب لوسترهای غیرآویز و به اصطلاح سقفی وجود دارند. نورپردازی در این نوع لوستر ابتدا به طرفین یعنی دیوارها صورت می گیرد.


 دکوراسیون - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

آموزش ساخت وبلاگ در سیستم های وبلاگدهی خارجی با آسان ترین متد

آموزش ایجاد وب لاگ در سایت های  وبلاگ دهی خارجی با ساده ترین متد

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساختن وبلاگ در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:

پس از وارد شدن به سایت بلاگفا همان گونه که ملاحظه می کنید این سایت توضیحاتی را در مورد خدماتی که این سرویس دهنده در اختیار شما قرار می‌دهد شرح داده که اگر برای اولین بار است که از این سرویس استفاده می‌کنید خواندن این توضیحات به شما توصیه می‌شود.
 
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی


پس از خواندن این توضیحات بر روی دکمه‌ «ایجاد وبلاگ جدید» کلیک نمایید تا مراحل ساخت وبلاگ شما شروع شود:
- اکنون وارد صفحه‌ای می‌شوید که فیلدهایی (خانه‌های سفید رنگ و خالی که برای وارد کردن و نوشتن اطلاعات شما درون آنهاست) قرار داده شده است که شما باید آنها را به دقت تکمیل نمایید.
- همان گونه که مشاهده می‌کنید اولین فیلد، فیلد نام کاربری می‌باشد
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی



نام کاربری، هم به عنوان اسم وبلاگ شما و هم به عنوان نام کاربری برای ورود به کنترل‌پنل شما لحاظ می‌شود پس در انتخاب آن دقت کنید چون انتخاب یک نام مناسب و مرتبط با فعالیت وبلاگ شما می‌تواند نقش بسیار موثری در پا گرفتن وبلاگ شما داشته باشد.
- این نام کاربری تنها می‌تواند شامل حروف انگلیسی و عدد باشد و حروف فارسی را پشتیبانی نمی‌کند.
- توجه نمایید که این نام دیگر قابل تغییر نمی‌باشد
- پس از تکمیل فرم، آدرس وبلاگ شما به این صورت خواهد بود.


- فیلد شماره دو، فیلد کلمه عبور می‌باشد که به عنوان کلمه عبور وبلاگ شما در نظر گرفته می‌شود در انتخاب آن دقت کنید که نه آنقدر ساده باشد که هر کسی قادر به پیدا کردن آن باشد و نه آنقدر طولانی و سخت که خودتان هم یادتان نماند.


بهتر است که کلمه عبورتان تلفیقی از حروف ( لاتین ) و عدد باشد تا امنیت آن بیشتر شود و بیشتر از 8 کاراکتر باشد برای مثال کلمه‌های عبور زیر را هرگز استفاده نکنید :
123456789
987654321
1234
abcd و غیره





فیلد بعدی هم همان طور که از اسمش مشخص می‌باشد باید کلمه عبور را دوباره وارد کنید دقیقا همان کلمه‌ای را تایپ کنید که در فیلد قبلی تایپ کردید، دقت کنید که کلمه عبور به کوچک یا بزرگ بودن حروف حساس می‌باشد.
در ضمن کلمه عبور می‌تواند شامل این کاراکتر ها نیز باشد : _ ( ) ^ % $ # @ ! = + \ \ / . , [ ] )
- فیلد بعدی عنوان وبلاگتان می‌باشد که در بالای مرورگر و بالای سایتتان نمایش داده می‌شود. باز هم سعی کنید اسمی را انتخاب نمایید که به فعالیت وبلاگ شما نزدیک‌تر باشد. این نام برای موتورهای جستجو خیلی مهم است. نسبت به آن می‌فهمند که موضوع وبلاگ شما چیست...
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی



ساخت وبلاگ

لباس مجلسی فوق العاده

اجاره ماشین عروس


نکات آرایشی برای جوانتر شدن چهره به خانم ها در زیباتر شدن و داشتن آرایش چهره زیبا و صورت جوان و شاداب کمک میکند.

همه ما به دنبال راهی برای یافتن سرچشمه جوانی هستیم حتی اگر این راه استفاده از انواع و اقسام لوازم‌آرایش‌ها باشد. یک نکته مشخص است و آن اینکه، بعد از تمام شدن سنین نوجوانی هیچ‌کدام از ما برای بالاتر رفتن سن آرایش نمی‌کنیم اما گاهی اوقات اشتباهات آرایشی ناخودآگاه ما را مسن‌تر نشان می‌دهد.

برای اینکه اشتباهاتمان را متوجه شویم و راهکار تصحیح آن‌ها را یاد بگیریم، با چند کارشناس صحبت کردیم و بهترین توصیه‌ها را در اینجا گردآوری کردیم پس بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

داخل چشم را سفید کنید

برای بازتر و جوان‌تر کردن چشم‌ها، درون چشم را یک سرمه مدادی سفید بکشید. این توصیه آرایشگر مدل‌های لانکوم است که می‌گوید: یک مداد سفید مثل لانکوم کمی به چشم بُعد می‌دهد و روی مژه‌های پایینی ردّی باقی می‌گذارد که نگاه معصومانه جوانی را زنده می‌کند.


مژه‌ها را برجسته کنید

از طرف دیگر، می‌توانید یک خط سیاه پشت مژه‌هایتان بکشید تا آن‌ها را برجسته‌تر کند. کریستوفر باکل آرایشگر می‌گوید: قبل از اینکه ریمل بزنید، از یک خط چشم کرمی با قلم‌موی نوک‌تیز مثل خط چشم مشکی مک استفاده کنید تا ریشه مژه‌ها را پرتر نشان دهید. مژه‌های پر و مشکی می‌تواند شمارا جوان‌تر نشان دهد بدون اینکه آرایش زیاد و زننده‌ای داشته باشید.

 

همه ایراد ها را با چند خط از بین ببرید

لب نسبت به چهره کوچک است و لب بالا با لب پایین فرق دارد و پشت لب بلند است: لبی را که کوچک تر است باید بزرگ تر کنیم در نتیجه شکاف یا هفت لب بالا را اضافه کرده و پشت لب را سایه تیره می زنیم.

افرادی که شکاف لب دارند ولی حجم لب آنها کوچک است (دهن گشاد است ولی لب کوچک) باید از اطراف به لب اضافه کنیم.

افرادی که لب هایشان گوشه های افتاده دارد: گوشه لب بالا را که افتادگی دارد پر می کنیم و گوشه های پایین را با سایه روشن پر می کنیم.

افرادی که لب های نازک و قیطانی و بدون حجم دارند: ابتدا کل لب را فون می زنیم سپس بر اساس خود لب به لب بالا و پایین اضافه می کنیم.

افرادی که لب بالای آنها با لب پایین شان فرق می کند: از دو رنگ رژ لب استفاده می کنیم. لبی که کوچک است از رژ لب تیره و لبی که بزرگ است از رژ لب روشن استفاده می کنیم، رنگ ها در یک تن باشند.

رنگ طلایی را امتحان کنید

 میتوانید با پیداکردن آرایشگاه عروس معتبرو خوب که از دیگران هم آنراتاییدمیکنند  ،مشاوره باآرایشگر برای بهتر و جوانتر به نظر رسیدن در مراسم عروسیتان کمک بگیرید

رنگ‌های روشن همیشه چهره را جوان‌تر می‌کنند. حتی اگر آرایش دودی و تیره دوست دارید، روی مرکز پلکتان یک سایه طلایی یا حتی روشن‌تر بزنید. لینتر می‌گوید: این کار چشم‌ها را باز می‌کند اما به آرایش دودی لطمه‌ای نمی‌زند. برای این کار می‌توانید از سایه طلایی میک‌آپ فور اور یا سایه پلاتینی لائورا مرسیه استفاده کنید.

 مراسم عروسی -  مراسم عروسی -  مراسم عروسی