انتخاب مدلهای میز ناهار خوری آشپزخانه

عنوان: تهیه  انواع میز ناهار خوری آشپزخانه

انواع میز ناهارخوری مدرن و میز های سنتی و کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. قیمت میز ناهارخوری نیز یکی دیگر از المان های مهم در تصمیم گیری خرید میز ناهارخوری هستند. میز های ناهارخوری چوبی ساده و مدرن با قیمت مناسب عرضه می شوند. همچنین می توانید با هزینه بیشتر از طرح های خاص و میز های ناهارخوری مجلل استفاده کنید.

در ادامه تعدادی از تصاویر جدیدترین مدل های میز ناهارخوری را با یکدیگر می بینیم.

میز ناهارخوری چوبی و گرد

میز آشپزخانه

میز ناهارخوری مدرن با صندلی های ساده در آشپزخانه فضای باز

چیدمان آشپزخانه

میز ناهارخوری دو نفره چوبی و ساده

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری پلاستیکی بسیار شاد و زیبا

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری مربع قهوه ای

میز آشپزخانه مدل مارال آفر

میز ناهارخوری چوبی بیضی

میز ناهارخوری ویکتوریا 6 نفره وندا

منبع: خرید انواع میز ناهار خوری آشپزخانه

اگر موهایی بلند و پرپشت می خواهید ، موز را دریابید

عنوان: کودک تان را به شیوه صحیح تحسین کنید

موز علاوه بر طعم بسیار لذیذ و خواص فراوانی که دارد از جمله میوه های پرطرفدار میان افراد است و سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن انسان همچون A، B و C است

اگر موهایی بلند و پرپشت می خواهید ، موز را دریابید ! -آکااگر موهایی بلند و پرپشت می خواهید ، موز را دریابید ! -آکا

خواص موز

 ماسک میوه ای که در ۵ روز موهایتان را بلند و پرپشت می کند
موز میوه ای مفید است که می تواند در بازه زمانی ۵ روزه با تقویت موها، آن ها را بلند و پرپشت و در عین حال زیباتر کند.
موز علاوه بر طعم بسیار لذیذ و خواص فراوانی که دارد از جمله میوه های پرطرفدار میان افراد است و سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن انسان همچون A، B و C است.

گفته می شود که یکی از علل ریزش مو کمبود برخی مواد در بدن است که آن مواد به راحتی در موز پیدا می شود.
شاید کمتر از خواص معجزه آسا موز در تقویت و بلندی موها شنیده باشید. در این باره باید به شما بگوییم مصرف موز از ریزش مو جلوگیری می کند و رشد موها را دوچندان می کند، به طوری که در صورت استفاده منظم و اصولی از موز در مدتی کوتاه موهایتان به طور معجزه آسایی بلند، پرپشت و زیبا می شود.
برای تهیه ماسک مو موز کافی است یک موز را له کنید و آن را بر روی موهایتان بمالید و به مدت ۲۰ دقیقه آن را به همان شکل رها کنید. پس از ۲۰ دقیقه موهایتان را بشویید و خشک کنید. سعی کنید از شامپوهای گیاهی و بی خطر استفاده کنید. روزی یک مرتبه به مدت ۵ روز این کار را ادامه دهید و بعد از این بازه زمانی ۵ روزه از اثرات خارق العاده موز بر روی موهایتان لذت ببرید و این ماسک خانگی و طبیعی را به دیگران نیز پیشنهاد دهید.

در زمان گیر کردن در آسانسور چه کنیم؟

عنوان: نکاتی مهم برای داشتن زندگی شاد و مفرح

گیر کردن در آسانسور موضوعی نا خوشایند است که امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد میشود و شاید خود ما هم روزی آن را تجربه کنیم ولی بهتر است قبل از رویارویی با این مشکل نکاتی را در این باره بدانیم.
آرامش خود را حفظ کنید. همین که متوجه شدید آسانسور گیر کرده است، احتمالا وحشت می کنید اما باید آرامش خود را حفظ کنید تا بتوانید درست فکر کنید. نفس عمیق بکشید و بدن خود را شل کنید. اگر در آسانسور تنها نیستید، وحشت شما دیگران را نیز به وحشت می اندازد و هنگامی که چند فرد وحشت زده در شرایط بدی قرار می گیرند، ممکن است کارهای اشتباه و گاهی خطرناکی انجام دهند.
در صورتی که برق آسانسور خاموش شده و فضای داخل کابین تاریک است، سعی کنید منبع نوری پیدا کنید.

مثلا می توانید از نور گوشی همراه خود استفاده کنید. مدت طولانی گوشی خود را روشن نگه ندارید چون باطری آن تمام می شود، در حالی که شاید به آن نیاز داشته باشید.دکمه تلفن یا زنگ را فشار دهید. در صورتی که تاریک است از منبع نور موقتی مانند گوشی برای پیدا کردن دکمه مورد نظر استفاده کنید. دکمه زنگ یا آلارم در ساختمان زنگ می زند تا دیگران متوجه شوند کسی در آسانسور گیر کرده است.

اگر پاسخی نگرفتید، با گوشی خود تلفن کنید. اگر آنتن دارید به آتش نشانی اطلاع بدهید. باز هم چندین مرتبه دکمه زنگ را فشار دهید.
دکمه باز شدن در را بفشارید. گاه با فشار دادن مجدد دکمه باز شدن در، در آسانسور باز می شود. ممکن است به نظرتان خنده دار بیاید؛ اما بسیاری از افرادی که فکر می کنند در آسانسور گیر کرده اند و کمک میخواهند، هنگامی که دوباره دکمه باز شدن در را فشار می دهند در باز می شود. می توانید دکمه بسته شدن در را نیز فشار دهید. همچنین می توانید دکمه یک طبقه پایین تر از جایی که هستید را فشار بدهید.
اگر نمی توانید به هیچ یک از روش های گفته شده کمک بگیرید، سعی کنید توجه دیگران را جلب کنید. مثلا با کفش خود یا اشیای دیگر به در آسانسور بزنید تا صدا ایجاد شود. فریاد نیز ممکن است توجه دیگران را جلب کند اما باید بدانید فریاد زیادی باعث وحشت بیشتر شما و اطرافیانتان می شود بنابراین احتمالا بهتر است به جای فریاد زدن، منتظر بمانید.
توجه داشته باشید وضعیت شما خطرناک نیست؛ بنابراین منتظر بمانید. اگر در آسانسور تنها باشید منتظر ماندن کمی سخت تر است؛ بنابراین باید خودتان را مشغول کنید. فقط تأکید میکنیم با گوشی همراه خود کار غیر ضروری انجام ندهید.


هشدارها !!!!
ماندن در کابین آسانسور ایمن تر است. ممکن است هنگامی که در چاله آسانسور می واهید خود را بالا بکشید دچار برق گرفتگی به واسطه سیم های برق روی دیوارها شوید. تنها در صورتی که شرایط بحرانی است و در خطر فوری قرار دارید، چنین ریسکی را می توانید انجام دهید.
سیگار نکشید و از کبریت استفاده نکنید چون ممکن است باعث روشن شدن هشدار آتش سوزی و متوقف شدن آسانسور شوید.

توصیه ها !!!!
در صورتی که می دانید در جایی هستید که احتمال دارد بخواهید از آسانسور استفاده کنید، حتما گوشی همراه خود را ببرید.
همیشه باید در جیب خود خوراکی کوچکی داشته باشید تا در شرایط خاص آن را مصرف کنید.
تعمیرکاران آسانسور می گویند در صورتی که در تراز با سطح طبقه قرار داشته باشید، به هیچ وجه نمی توانید در را با اهرم کردن چیزی، باز کنید چون مکانیسم قفل شدن آن به شیوه ای است که این کار غیر ممکن است و در صورتی که بین طبقات قرار دارید، رسیدن به سطح طبقه خیلی دشوار است. همچنین نمی توانید از دریچه داخل آسانسور فرار کنید. به جای انجام این کارهای خطرناک، منتظر رسیدن تعمیرکار آسانسور بمانید.


برطرف کردن جوش صورت با درمان خانگی!!

عنوان: ستاره های نیکوکار دنیا !!

1.لوئی تاملینسون خواننده بریتانیایی و نایل هوران خواننده ایرلندی از گروه وان دایرکشن، در کنار افراد دیگری چون دیمین لوئیس، رابی ویلیامز و اولی مارس، در یک مسابقه فوتبال شرکت و بیش از  5.4 میلیون دلار به نفع یونیسف جمع آوری کردند.

2.جان بویگا بازیگر انگلیسی جنگ ستارگان، یکی از ستاره های مورد علاقه ماست، از این جهت که فعالیت های خیرخواهانه زیادی انجام می دهد. به عنوان مثال یک بار کودکان بیمارستانی در لندن را با عروسک های سریال جنگ ستارگان سورپرایز کرد.

برخی از آن کودکان آرزوی دیدن این چهره محبوب را داشتند و در نهایت آرزویشان به واقعیت پیوست.

3.سوپر مدل کریستی ترلینگتون، نه تنها ظاهر بلکه باطن زیبایی نیز دارد. او موسس خیریه « Every Mother Counts»، موسسه ای در جهت حمایت از مادران باردار و کودکان، است. آنها این بار تعداد محدودی کیف مخصوص مادر و کودک را به همراه تمام لوازم مورد نیازشان تهیه کردند و به هائیتی رهسپار شدند.

ستاره های نیکوکار دنیا را از هالیوودی ها تا ورزشکاران را بشناسید5.فعالیت های خیرخواهانه تیلور سوئیفت، زبانزد خاص و عام است. این ستاره هالیوودی 4 میلیون دلار به موزه و تالار مفاخر موسیقی کانتری و 150 دلار به مدرسه ای در آلاباما که در اثر گردباد ویران شده بود اختصاص داد. او همچنین هر چند وقت یک بار ساعت های زیادی را در کنار کودکان سرطانی در نیویورک می گذراند. نام او در لیست خیرترین ستاره ها در سالهای 2012، 2013 و 2014 ثبت شده است.

بیوگرافی جومونگ بازیگر کره ای

عنوان:ایا جومونگ باری دیگر بازی کرده؟ | غلط های رایجی که در تربیت کودکان رخ می دهد | صدا چه تاثیری در جذابیت مردان خواهد داشت | ده خاص هابیت ها}

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

بازیگر دوست داشتنی کره ایجومونگ بازیگر مشهور کره ای که سریال محبوبش در تلویزیون ایران حسابی گل کرد، این روزها کجاست و چه کار می کند؟ سونگ ایل گوک فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چئونگ جو در شهر سئول می‌باشد.
او نوه «کیم دوهان» پسر «کیم جو جین» فرمانده جنبش استقلال کره در ابتدای سده 19 میلادی و پسر کیم ایول دونگ (بانوی بازیگر کره‌ای) است. او در 15 مارس 2008با یک قاضی دادگستری اهل بوسان ازدواج کرد.
جشن عروسی آنها در هتل شرایتون واکرهیل سئول برگزار شد و آن‌طور که گفته می‌شود صاحب سه قلو هستند. دائه‌ها (به معنای کره)، سین کوک (به معنای صبوری) و مان سی (به معنی زندگی) نام فرزندان اوست و البته نام همسرش جونگ سونگ یو می‌باشد.

او پس از بازی در سریال جومونگ که در سال 2006 ساخته شد در سریال‌های زیر به ایفای نقش پرداخت.

*خانواده کیمچی – سال 2012
*دایره جنایی- سال 2011
*مردی به نام خدا- سال 2010
*امپراتور بادها- سال 2008
*تبلیغ کننده پارلمان – سال 2007
همچین او در چند فیلم سینمایی پس از جومونگ نیز ایفای نقش کرد.
*اجنه 2012- خالکوب 2014- مرکب 2014.





این بازیگر که توسط شرکت مطرح LG در تابستان 88 به ایران آمده بود، می‌گوید:

*در کره تا به حال سریال‌های ایرانی پخش نشده ولی چند فیلم سینمایی مانند «بچه‌های آسمان» روی آنتن رفته است.

* تمام بازیگران، کارگردان و هنرمندان معلم من هستند؛ و من باید از آنها بیاموزم، بنابراین نمی‌توانم از بین آنها یک فرد را انتخاب کنم.

* ایران تاریخ و تمدن عظیمی دارد، من به این مورد اهمیت زیادی می‌دهم. البته ایرانیها به داستان‌های قهرمانی خیلی معروف هستند. «جومونگ» هم داستان یک قهرمان است، بنابراین بین او و داستان‌های ایرانی شباهت‌‌هایی وجود دارد.

*ترافیک تهران سنگین است. البته در کره هم چنین وضعیتی وجود دارد که در زمان پخش سریال «جومونگ» این ترافیک کاهش می‌یابد.

*رزمی کار نیستم، ولی سه ماه پیش از بازی در این سریال، تمرینات زیادی کردم. به ویژه در زمینه اسب‌سواری؛ به طوری ک تمام صحنه‌های اسب‌سواری را خودم بازی کردم.

*زمانی که سال‌ها پیش ارتباط صمیمانه ایران و کره آغاز شد، قرار شد در کره جنوبی خیابان «تهران» و در ایران خیابان «سئول» نامگذاری شود و این اتفاق افتاد و در حال حاضر، خیابان تهران معروف‌ترین و گران‌ترین خیابان کره‌جنوبی است.

*عاشق ورزش کردن هستم و در موقع بیکاری، حدود شش ساعت به این کار می‌پردازم. از میان رنگ‌ها هم به آبی علاقمندم و هم قرمز و موقع ورزش یا کاملا آبی می‌پوشم یا کاملا قرمز. البته رنگ مشکی را هم دوست دارم.

 دراین مقاله درمورد ژست عکس بازیگران  اشاره ای شده است.