کسب و کار اینترنتی و نکات مثبت آن قسمت 1

کسب و کار آنلاین و فواید آن پارت اول


بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان تجارت الکترونیک را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سمت آن در حرکت میباشند. با وجود سایت هایی مانند آمازون که درآمد بسیار بالایی دارند ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سوی تجارت الکترونیک در حرکت هستند . احتمال دارد بسیاری از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و خوبی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانان قرار میدهد اطلاعات کامل و مفیدی است که در باره هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت . امکانی که در دنیای فیزیکی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و تایم زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک پروسه بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق email و روش های دیگر فراهم میکند.

از طرفی در دنیای تجارت الکترونیک میتوان از طریق  ساخت سایت ارزان  ، و با بهینه سازی سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

بازاریابی اینترنتی - ساخت سایت - بهینه سازی سایت - سئو - طراحی سایت




فراگیری افزایش سرعت لود پایگاه اینترنتی های جوملایی بخش سوم

یادگیری بالا بردن بارگذاری صفحات وب سایت های joomla بخش 3

گام 6 : از بین بردن برنامه نویسی های زاید : معمولا cms و برنامه های آماده خطوطی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید و حتی احتمال دارد این خطوط به بهینه سازی سایت  آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را پاک کنید.

قدم 7 : فشرده سازی کدها .در joomla می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده کردن کدها و کاهش حجم وب سایت بپردازید .

قدم نهایی :  بررسی : بعد از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت وب سایت است . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت سایت برای بررسی بهره بگیرید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی وب سایت - طراحی سایت




فراگیری تغییر سرعت لود سایت های جوملایی قسمت دو

آموزش تغییر بارگذاری صفحات سایت های joomla پارت 2

قدم 3 : از بین بردن افزونه ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کم شدن سرعت سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ابزارهای بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت بارگذاری را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات ارائه کنند . و این سرعت بارگذاری شما را خیلی خیلی کم می کند .

قدم چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . استفاده از هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، هزینه طراحی سایت را نیز افزایش میدهد . همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت بارگذاری سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

قدم پنجم :
از بین بردن ماژول هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

ساخت سایت - طراحی وب سایت - تعرفه طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - بازاریابی اینترنتی




روش های افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی پارت یک

فراگیری تغییر سرعت لود سایت های جوملایی پارت یک

برای بالا بردن بارگذاری صفحات سایتهایی که با جوملا مشکل شده است من گام هایی را ایجاد کردم که در پایین توضیح میدم .

قدم یک :  اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر من غیرفعال کردن موتولز جوملاست .
برای اینکار میتونید از پلاگین اختصاصی اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به پایگاه اینترنتی شما اجازه می دید در هر قسمتی که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

قدم 2 : کم حجم کردن عکس ها  و حذف عکس هایی که به آنها نیاز نیست و تنها در زمان طراحی سایت ارزان خود با استفاده از این تصاویر باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده اند بلکه به بهینه سازی سایت شما هم آسیب رسانده اند .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت - ساخت سایت - ساخت سایت




در هنگام ساخت وب سایت به کارگیری از قطعه های کد php مناسب تر میباشد یا asp پارت دوم

موقع ایجاد تارنمای اینترنتی به کار بردن قطعه های کد php بهینه تر است یا ای اس پی قسمت دوم

بسیاری از کاربران به دنبال یافتن تعرفه طراحی سایت مناسب میباشند. دقت داشته باشید که asp را شرکت مایکروسافت ساپورت میکند که برای اجرای آن در سرور نیازمند به محصولات این شرکت میباشید. محصولاتی نظیر iis که در هاست ویندوز قابل اجرا است . اما در طرف مقابل پی اچ پی را میتوان در سرور ویندوز و یا لینوکس اجرا کرد . به همین دلیل برای ساخت سایت ارزان استفاده از پی اچ پی مناسب تر میباشد .

پی اچ پی یک نوع زبانه برنامه نویسی لایه باز است به همین دلیل در قیاس با asp از عمومیت بیشتری برخودار میباشد . میتوان گفت که برای زبان کد نویسی پی اچ پی اسکریپت ها و کدهای بیشتری قرار دارد به همین دلیل تعداد زیادی از برنامه هایی که یک برنامه نویس برای طراحی یک وب سایت احتیاج دارد به زبان پی اچ پی از قبل آماده میباشند .

در قسمت های بعد ، در رابطه با مسائل مربوط به ( بهینه سازی ساختار | بهینه سازی محتوا | لینک بیلدینگ } در وب سایت با زبان php یا ای اس پی صحبت خواهیم نمود.


منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

بهینه سازی سایت - طراحی سایت - ساخت سایت - طراحی سایتطراحی سایت