ارتباط یوزر فرندلی بودن پایگاه در بازاریابی آنلاین قسمت 4

تاثیر یوزر فرندلی بودن سایت در فروش آنلاین قسمت چهارم

رنگ بندی مناسب
وجود رنگ بندی مناسب در سایتتان نیز باعث بالا رفتن کاربرپسندی سایت شما میشود . فرض کنید سایت شما دارای پس زمینه ای مشکی و فونتی قرمز است ، در این چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی پایگاه خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در میزان ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

قرار دادن قسمت نظرات در پایگاه
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های وب سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از پیشنهادات کاربران میتواند فواید زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن آدرس های سایت
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه یوزرفرندلی سایت شما ، سالم بودن لینک های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر کاربری روی آدرس شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو سایت شما نیز کمک خواهد کرد .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.