متد های نوشتن نوشته نو بخش 2

این مقاله بدست وب سایت ساخت سایت تهیه گردیده است.


شکل های ساخت محتوای تازه بخش 2 

تولید مقالات جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن محتوای تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر نوشتن متن تازه باشید ، میتوانید از طریق ترجمه نوشته ها روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به مقالات موجود در اینترنت ، خواندن مطالب وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نوشتاری احتمالی ،و نوشتن مطلب هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به نوشتن محتوای تازه کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به متون نوشته شده بوسیله خودتان نمائید.

انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربیات نشان داده است که همیشه از مصاحبات استقبال خوبی می شود. مصاحبه با اشخاص موفق میتواند یکی از راه های نوشتن متن جدید باشد. میتوانید مصاحبه های خود را به دوراه انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
مصاحبه های نوشتاری ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران گفتگو های ویدئویی از علاقه مندان زیادتری برخودار است به همین علت میتوانید با نمایش مصاحبه های ویدئوی کاربران زیادی را به وب سایت خود مشتاق کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان دائمی خود کنید. تارنما اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین وب سایت های فارسی میباشد و نشان دهنده پیشرفت ویدیو در اینترنت ایران می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به وب سایت شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک تارنما نزد گوگل می کند. برای تولید ویدئو میتوانید از 2 شیوه استفاده نمائید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این محتوای توسط وبسایت قیمت طراحی سایت تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.